Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه سالانه ۲۰۰ هزار واحد در کشور مقاوم‌سازی می‌شود، گفت: برای امسال نیز برای این‌ کار ۱۰هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا تابش شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم شورای برنامه‌ریزی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۱۶ استان کشور تفاهم‌نامه‌ای در راستای احداث مسکن ویژه محرومان منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه میزان تسهیلات برای احداث واحد مسکونی در مناطق روستایی ۵۰ میلیون تومان به‌صورت کم‌بهره و ۳۰ میلیون تومان هم به‌صورت بلاعوض در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مقرر شده در طول یک سال این واحد‌های مسکونی به بهره‌برداری برسد.

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی روستایی ویژه محرومان امروز به بهره‌برداری رسید، افزود: در مناطق شهری و در حاشیه سه شهر بزرگ کشور احداث بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور مقاوم‌سازی می‌شود، گفت: برای امسال هم ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای این امر مصوب شده است و سهمیه‌های استانی هم در این راستا به بانک‌ها ابلاغ شد.

تابش در زمینه برچیده‌شدن خانه‌های کپری هم گفت: در این راستا در استان سیستان و بلوچستان ۶ هزار واحد خانه احداث و حدود ۶ هزار واحد هم در طرح پیش‌بینی شده است.

وی در زمینه طرح توسعه طرح هادی در روستا‌ها هم اظهار داشت: تاکنون حدود ۹۴ درصد یعنی در حدود ۱۷ هزار روستای کشور طرح توسعه طرح هادی اجرا شده که بر اساس برنامه‌ریزی سالانه ۴ هزار روستای کشور در دستور کار این طرح قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تابش رئیس بنیاد مسکن خانه های کپری مقاوم سازی خانه های روستایی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی