Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌‌های بسکتبال ساکرامنتو، یوتا، اورلاندو و نیواورلینز در مسابقات پیش فصل NBA مقابل حریفان به پیروزی رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ساکرامنتو کینگز، یوتا جز، اورلاندو مجیک و نیواورلینز پلیکانز در ادامه دیدارهای پیش از آغاز مجدد لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج دیدارهای صبح امروز (سه‌شنبه) به شرح زیر است:

کلیپرز 102 - ساکرامنتو 106
بروکلین 107 - یوتا 112
دنور 110 - اورلاندو 114
میلواکی 103 - نیواورلینز 124

ملاقات همسر اوباما با بازیکنان NBA

ادامه مسابقات فصل 2020 لیگ NBA از بامداد جمعه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
 

R1015159/P/S3,31,28/CT1 واژه های کاربردی مرتبط NBA بسکتبال بیشتر بخوانید... پیش فصل NBA|پیروزی راکتس با درخشش هاردن/ دالاس مغلوب ایندیانا شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیش فصل NBA|پیروزی راکتس با درخشش هاردن/ دالاس مغلوب ایندیانا شد واژه های کاربردی مرتبط NBA بسکتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ هافبک لیورپول رسماً هم‌تیمی جهانبخش شد ۲ فروزان: ۱۵ ماه و ۱۵ روز به من ظلم شد/ استقلال همه حملاتش را برای ما نگه داشته بود! ۳ لیگ برتر فوتبال| صعود شاگردان مجیدی به رده دوم با برتری مقابل پارس جنوبی/ استقلالی‌ها در پی ۲ عنوان ویژه ۴ رتبه دوم سردار آزمون در جمع برترین‌های لیگ برتر روسیه + عکس ۵ فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! ۶ بارسلونا به دلیل مشکلات مالی، برای تمدید قرارداد لنگله دست نگه داشت ۷ رامین رضاییان در ترکیب تیم منتخب هفته لیگ ستارگان قطر + عکس ۸ تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال مهمترین اخبار ورزشی رمضانی: کسانی که برای به‌هم ریختن استقلال خط می‌دهند، حواس‌شان را جمع کنند/ جواب تک‌تک آنها را می‌دهم ساعی: ما ملزم هستیم که با آیین‌نامه قبلی انتخابات را برگزار کنیم/ با بی تدبیری‌، بچه‌های قهرمان را رودر روی هم قرار ندهید رضاییان: آخرین هدف من رقابت برای آقای گلی است/ مطمئن بودیم که توان ماندن در لیگ قطر را داریم میراسماعیلی: برخی از اختلاف‌ها که طبیعی هم هست باعث برخی از موضوعات شد/ از حضور در انتخابات انصراف می‌دهم مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به‌دنبال فریب است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال پیش فصل NBA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این دیدار که ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در بانکوک آرنا آغاز شد، ملی‌پوشان ایران با ترکیب باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف صف‌آرایی کردند.

هنوز یک دقیقه از بازی نگذشته بود که در یک حرکت تمرین شده، سالار آقاپور توپ را به مهدی کریمی رساند تا او با چرخش و ضربه پای چپ دروازه تایلند را باز کند. ایران مشابه همین گل را در دیدار مقابل قرقیزستان با حرکت ترکیبی این دو بازیکن به ثمر رسانده بود.

سه دقیقه بعد نوبت هنرنمایی مسلم اولادقباد بود که با گذر از یار روبرو توپ را برای سعید احمدعباسی مهیا ساخت تا او با ضربه پشت پا یکی از زیباترین گل‌های مسابقات را در هیاهوی بیش از ۱۰ هزار تماشاگر تایلندی به ثمر برساند.

این دو گل بازی را برای شاگردان وحید شمسایی روان‌تر کرد، چرا که برخلاف حریفان گذشته تایلند از لاک دفاعی بیرون آمد و مسابقه زیباتر شد ولی حملات دو تیم با درخشش دروازه‌بان‌ها به نتیجه نرسید تا ایران با پیروزی ۲-۰ پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم و در حالی که ایران میدانداری می‌کرد این تایلند بود که روی یک نفوذ و ضربه دقیق سورن‌ویچیان کاپیتان این تیم به گل رسید اما هنوز هواداران تایلندی در حال شادمانی بودند که کاپیتان ایران علی اصغر حسن‌زاده روی یک ارسال از کرنر با ضربه روی پا گل سوم ایران را به ثمر رساند تا بیش از ۲۰۰ هوادار ایرانی حاضر در استادیوم جشن شادمانی بر پا کنند.

در حالی که تیم تایلند در دقایق پایانی بازی برای جبران گل‌های عقب مانده خود دست به پاورپلی زده بود، باقر محمدی دروازه‌بان ایران نمایش خوب خود را با مهار توپ و شوت از زمین خودی تکمیل کرد تا نام او هم در لیست گلزنان دیدار فینال قرار گیرد.

این گل حسن ختام ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ بود تا نتیجه ۴-۱ به عنوان نتیجه نهایی روی تابلوی سالن «بانکوک آره‌نا» نقش ببندند و سفیدپوشان ایران جشن قهرمانی بگیرند.

ایران که با پیروزی مقابل قرقیزستان رسماً جواز حضور در جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ را به دست آورده بود با این پیروزی برای سیزدهمین بار به عنوان قهرمانی جام ملت‌ها دست یافت تا پرافتخارترین تیم فوتسال قاره کهن باشد.

بازیکنان ایران را در این مسابقات باقر محمدی، سعید مؤمنی، علی خلیلوند، علیرضا رفیعی پور، محمد حسین درخشانی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن زاده، مسلم اولاد قباد، سعید احمدعباسی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، علی اکرمی، مسعود یوسف و بهروز عظیمی تشکیل می‌دادند که زیر نظر وحید شمسایی (سرمربی)، شهاب سفال‌منش (دستیار اول)، سیامک داداشی مربی و اصغر قهرمانی مربی دروازه‌بانان به این افتخار دست یافتند.

دیگر خبرها

  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • کافی است انسان باشد!
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین