Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ۹۵۰ مترمربع از ازاراضی دولتی محمدیه همدان رفع تصرف شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، سرهنگ حمید چراغی اظهارکرد:  این کار در راستای حفظ حقوق بیت المال با قلع وقمع ۹۵۰ متر مربع زمین به ارزش حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درکوی محمدیه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغی افزود:یگان حفاظت اراضی با حمایت دستگاه قضایی ونیروهای انتظامی استان برخوردی قاطع و جدی با متصرفین خواهند داشت و اجازه تصرف اراضی دولتی را به سودجویان و زمین خواران نخواهند داد .

وی با اشاره به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی، گفت : شهروندان می توانند با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس گرفته و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت این اداره کل اعلام کنند.

چراغی ازهمه مردم استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم را از طریق اداره کل راه وشهرسازی بگیرند  و ازخرید هرگونه زمین فاقد سند مالکیت رسمی ازافراد سودجو پرهیز کنند چرا که با حکم مراجع قضایی با اشخاص خاطی به شدت برخورد قانونی خواهد شد .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اراضی رفع تصرف همدان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ احمدی گفت: طبق دستور رئیس دادگستری شهرستان طارم درختانی که قلع و قمع شده بودند با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم جمع‌آوری و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری منتقل شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم بااشاره به اینکه  این قلع و قمع آثار تصرفی در پلاک هندی‌کندی به مساحت ۲۰ هکتار بود، افزود: این اقدام با همکاری فرماندهی یگان‌های حفاظت استان و شهرستان طارم انجام شد.


دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان