Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:33:48 GMT

دو هفته سرنوشت ساز پیش روی تراکتور و ماشین

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۷۸۰۵

دو هفته سرنوشت ساز پیش روی تراکتور و ماشین

تیم های تبریزی لیگ برتر فوتبال ایران دو بازی سرنوشت ساز را پیش رو دارند.

به گزارش "ورزش سه"، این هفته تیم های تبریزی دربی حساسی را با پایتخت نشینان برگزار خواهند کرد. تراکتور در تبریز میزبان پیکان خواهد بود و ماشین سازی در تهران به مصاف سایپا خواهد رفت که هر دو بازی از حساسیت ویژه ای برخوردار هستند؛ ماشین سازی باید امیدوار باشد که تراکتور با غلبه بر پیکان مانع از بهبود وضعیت این تیم قعر جدولی شود و البته شاگردان افاضلی خودشان هم باید در تهران بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند تا خیالشان از بقا راحت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیروزی تراکتور و ماشین در هفته جاری از آن جهت مهم است که اگر این اتفاق رخ ندهد یا دستکم ماشین سازی مقابل سایپا متوقف شود، آن وقت دربی هفته آینده شهر تبریز به مسابقه ای ویژه تبدیل خواهد شد که هر دو تیم به برد آن نیاز خواهند داشت؛ یکی برای بقا و دیگری برای کسب سهمیه آسیایی.

در نیم فصل اول پیروزی ماشین سازی برابر تراکتور جنجال های زیادی را در فضای هواداری شهر تبریز به وجود آورد و بسیاری از هواداران تراکتور انتقاداتی را نسبت به تیم خود و ماشین انجام دادند و در نهایت هم کار سرمربی سبزها یعنی خطیبی به نیم فصل دوم نرسید از جمع ماشینی ها کنار رفت. حالا افاضلی باید امیدوار باشد که در غیاب او ماشین از پس سایپا بربیاید و با خیال راحت به استقبال دربی برود.

 

سبزقباها در هفته های آینده با سایپا، تراکتور، پارس جم و صنعت نفت بازی خواهند داشت که هر مسابقه حساسیت ویژه خود را خواهد داشت.

تراکتور ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. با توجه به حساسیت‌های این بازی، کادرفنی استقلال در چند روز اخیر به صورت تمام وقت در حال آنالیز دیدارهای اخیر تراکتور بوده است.

به نقل از تسنیم همچنین اعضای تیم استقلال امیدوارند با توجه به واگذاری این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات‌شان را تا قبل از دیدار با تراکتور دریافت کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900583

دیگر خبرها

  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)