Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@01:33:42 GMT

حضور پاراتکواندو در بازی های پاراآسیایی جوانان

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۷۸۵۹

حضور پاراتکواندو در بازی های پاراآسیایی جوانان

رئیس انجمن پاراتکواندو از حضور این رشته در بازی های پاراآسیایی جوانان در بحرین خبر داد و گفت: این رشته برای اولین بار در بازی های پاراآسیایی جوانان که ۲۰۲۱ در بحرین برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

مسعود لشگری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی های پاراآسیایی جوانان آذر ماه ۲۰۲۱ در بحرین برگزار خواهد شد که رشته پاراتکواندو نیز برای اولین بار به عنوان یکی از رشته های معلولان در بازی های پاراآسیایی جوانان شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای اینکه بتوانیم تیم خوبی را عازم بازی پاراآسیایی کنیم فراخوانی را برای شناسایی ورزشکاران پاراتکواندو به استان ها دادیم تا بتوانیم بعد از اینکه شرایط از نظر این بیماری به حالت عادی برگردد و ستاد ملی کرونای وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را صادر کرد با برگزاری انتخابی تیم ملی جوانان مستعد را شناسایی و تیم ملی خوبی را برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان آماده کنیم.

لشگری اضافه کرد: اینکه با چه تعداد و در چه اوزان و کلاس هایی می توانیم در بازی های پاراآسیایی جوانان حضور پیدا کنیم بستگی به تصمیم کمیته ملی پارالمپیک دارد که البته بعد از شناسایی بازیکنان در این زمینه جلسه ای را با کمیته ملی پارالمپیک خواهیم داشت و نفرات اعزامی مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه ای را برای تیم پاراتکواندو دارید افزود: فعلا که در حال حاضر کلیه اردوها تعطیل است و تا پایان ۲۰۲۰ فدراسیون جهانی مسابقات را لغو کرده است. ما منتظر برنامه فدراسیون جهانی در سال ۲۰۲۱ هستیم تا ببینیم چه برنامه ای را برای پاراتکواندو در نظر گرفته است تا بعد از اینکه مجوز برگزاری اردوها صادر شد برنامه های خود را اجرا کنیم.

وی در پایان درباره وضعیت ورزشکاران پاراتکواندوی پارالمپیکی گفت: این رشته چون یکی از رشته های پر برخورد است امکان برگزاری رشته های غیر متمرکز وجود ندارد و ورزشکاران به صورت انفرادی و زیر نظر مربیان خود تمرینات خود را پیگیری می کنند. البته اینکه بازی های پارالمپیک برگزار شود یا خیر هنوز مشخص نیست و ما سعی می کنیم تمرینات ورزشکاران پارالمپیکی را به صورت مجازی و تحت نظارت مربیان تحت نظر داشته باشیم تا زمانی که شرایط برگزاری اردوهای متمرکز فراهم شود و بتوانیم آنها را اردو دعوت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پاراتکواندو بازی های پاراآسیایی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد