Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@18:52:27 GMT

وظيفه ما خدمت رساني به جامعه هدف مي باشد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۹۸۳۴

وظيفه ما خدمت رساني به جامعه هدف مي باشد

خبرگزاری آریا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهشهر ، وظیفه ما خدمت رسانی به جامعه هدف می باشد نه تنها در ملاقات عمومی بلکه بصورت مستمر و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بهشهر، درادامه روند برگزاری ملاقات عمومی در دفتر رئیس با رعایت پروتکل بهداشتی وفاصله اجتماعی روز سه شنبه هفتم مرداد ماه  جباری بیان داشت که این ملاقات ها درجهت خدمات دهی مطلوب به خانواده های ایثارگر و رفع سریعتر مشکلات آنها، بیان نقطه نظر، به صورت چهره به چهره برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
وی افزود: خون شهیدان نگهدار ایران بوده و درخت اسلام را آبیاری کرده است و ما وظیفه داریم به پاسداشت خون شهدا و احترام به خانواده‌هایشان تمام قد ادای احترام کنیم و سرتعظیم فرود آوریم.           
جباری اظهارداشت: وظیفه ما خدمت رسانی به جامعه هدف می باشد نه تنها در ملاقات عمومی بلکه بصورت مستمر و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم.      
درادامه تصریح کرد: کارکنان بنیاد موظف هستند که مهارت‌ها و توانایی های خود را در جهت رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده هایشان که از اهداف سازمان می باشد به کار ببرند و برکیفیت و خروجی عملکرد خود ارزیابی داشته باشند، تنهادراین صورت است که ما شرمنده شهدا نخواهیم شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وظیفه ما خدمت رسانی به جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه