Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@08:07:41 GMT

تسلیت سرلشکر سلامی در پی درگذشت مادر شهیدان حیدریان

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۰۳۹۵

تسلیت سرلشکر سلامی در پی درگذشت مادر شهیدان حیدریان

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» روز سه‌شنبه در این پیام تسلیت خطاب به خانواده معظم شهیدان جعفر و ابوالفضل حیدریان تصریح کرد: تاریخ این سرزمین گواه انسان‌های آزاده‌ای است که با درک مفهوم فلسفه عاشورایی همواره در مقابل ظلم، استبداد و طاغوت‌های یغماگر، قامت خم نکرده و آتش به اختیار، پرچم مقاومت و هیهات مناالذله را برافراشتند و با توکل، ایمان و تعالیم اهل‌بیت(ع) ایستادگی راسخ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: ظهور انقلاب اسلامی با علمداری حضرت امام(ره) موجب جوشش انسان‌هایی شد که با شناخت زمانه و بصیرت، از هستی و آمال خود گذشتند تا ریشه این نهال تازه به بار نشسته را با تقدیم خون معطرشان سیراب و استوار کنند و نگذارند نگاه طمع آلود نامحرمان بر خاک و ناموس میهن بیفتد.

سلامی عنوان کرد: شهدا سفیران این نظام نهضت حسینی در عالم غیبند که در نزد آفریدگارشان متنعمند و در همه حال حافظ، ناظر و هدایتگر ما بوده و هستند و جوانان امروزی ما به حول و قوه الهی ادامه دهنده همین نسل خدایی بی‌ادعای دوران دفاع مقدس هستند.

وی خاطرنشان کرد: درود و رحمت خداوند بر والده این شهیدان والا مقام، فرنگیس اویسی که با تعلیم و تربیت چنین حماسه‌سازانی بویژه سردار شهید جعفر حیدریان فرمانده دلاور محور تپه چشمه و غرب دزفول در عملیات فتح‌المبین، این‌گونه ایران اسلامی را تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) بیمه کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: از درگاه خداوند متعال برای والده مؤمنه و مرحومه شهیدان حیدریان علو درجات و برای خانواده گرانقدر و بستگان وی صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی