Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ورود قوه قضاییه و در پی اولتیماتوم یک ماهه دادگستری گلستان مشکل چند ساله و بوی بد سایت پسماند زباله آزادشهر برطرف و نفس تازه در این شهر دمیده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مخاطبان خبرگزاری فارس چند وقتی پیش با ثبت سوژه‌ای در فارس من با عنوان «عاقبت سایت زباله آزادشهر چه شد؟» خواستار پیگیری در خصوص مشکلات این سایت شدند و از خبرگزاری فارس درخواست کردند که دغدغه شهروندان آزادشهری را با جدیت از رئیس کل دادگستری استان که مهلت یک ماهه دادند و همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار که قول ساماندهی منشاء بو‌های نامطبوع، پوشاندن محل دفن زباله با خاک و درختکاری داد را بررسی و گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری گلستان در خرداد ماه سال جاری در سرکشی دوره‌ای از سایت زباله آزادشهر، اهالی این شهر از بوی بد سایت زباله در نزدیکی شهر شکایت داشتند و در همان دیدار، هادی هاشمیان، دادستان این شهرستان را مسوول پیگیری موضوع کردند که نتیجه آن دستور بستن سایت دفع زباله شرق استان در آزادشهر بود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در همین زمینه طی نشستی با حضور رئیس کل دادگستری استان گلستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان و دادستان مرکز استان گلستان برای بررسی و تصمیم‌گیری سایت دفع زباله آزادشهر با عنوان کارگروه گسترش عدل و آزادی‌های مشروع دادگستری استان یک ماه به استانداری فرصت داد تا برای رفع بوی بد و مشکلات این سایت پسماند اقدامات لازم را انجام دهند.

در آن جلسه که معاون عمرانی استاندار گلستان توضیحاتی درباره این سایت ارائه کرد و پس از بررسی موضوع به استانداری فرصت داده شد تا برای رفع بوی بد و مشکلات این سایت پسماند اقدامات لازم را انجام دهند. ‌

همچنین مقرر شده بود همزمان در این مدت، محیط زیست و سایر دستگاه‌های اجرایی دیگر منشا‌های احتمالی بوی بد این شهرستان را بررسی و گزارش آن را به دادگستری ارائه کنند.

با ورود قوه قضاییه و در پی اولتیماتوم یک ماهه دادگستری گلستان مشکل چند ساله و بوی بد سایت پسماند زباله آزادشهر برطرف و نفس تازه در این شهر دمیده شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: چند ماه پیش در حاشیه بازدیدی که از شهر آزادشهر داشتم تعدادی از مردم آزادشهر از مشکل چند ساله و بوی بد سایت پسماند زباله این شهر شکایت داشتند و خواستار دخالت و ورود دستگاه قضایی برای رفع موضوع شدند.
هادی هاشمیان با اشاره به اینکه طی ابلاغی به دادستان این شهرستان، دستور پلمب این سایت تا رفع این مشکل صادر شد، اظهار کرد: بررسی این مشکل در دستور کار کارگروه گسترش عدل و آزادی‌های مشروع استان با حضور میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، دادستانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گرفت و به مسوولان ذیربط، یک ماه برای رفع مشکلات این سایت فرصت داده شد.
وی تصریح کرد: امروز از این سایت بازدید کردیم خوشبختانه مسوولان اجرایی به بخشی از تعهداتی که داده بودند عمل کردند و امروز مشکل بوی بد سایت پسماند که سال‌ها مردم را آزار داده بود، رفع شد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تعدادی از تعهدات مانند درختکاری محوطه سایت پسماند باقیمانده که ما پیگیر این موضوع نیز خواهیم بود.
گفتنی است سایت زباله آزادشهر، سایت پسماند شرق استان است که بوی بد ناشی از آن سال‌ها سبب رنجش اهالی آزادشهر شده بود.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری وزارت امور خارجه استان گلستان نفس دستگاه قضایی گلستان هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان میرمحمد غراوی معاون هماهنگی عمرانی استانداری گلستان بوی بد متعفن سایت زباله پسماند آزادشهر مهلت یک ماهه نفس تازه سایت زباله آزادشهر بوی بد سایت پسماند رئیس کل دادگستری دادگستری گلستان مشکلات این سایت خبرگزاری فارس مشکل چند برای رفع یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر