Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه ونزوئلا حمله به ساختمان کنسولگری این کشور در پایتخت کلمبیا را محکوم کرد و خواستار پاسخگویی بوگوتا شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خورخه آرئاسا در صحفه توئیتر خود نوشت: «ما تخریب و غارت کامل مرکز کنسولگری ونزوئلا در بوگوتا را محکوم می کنیم. مقامات کلمبیا آنجا را بدون حفاظت رها کرده اند که نقض کنوانسیون وین درباره روابط دیپلماتیک و کنسولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر خارجه ونزوئلا در ادامه تاکید کرد: « دولت کملبیا باید در این باره پاسخ دهد.»

روابط کاراکس و بوگوتا مدت‌ها است که دچار تنش شده است بویژه از زمانی که دولت کلمبیا اعلام کرد خوان گوایدو را به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا به رسمیت می شناسد.

سودای رهبر اپوزیسیون مورد حمایت آمریکا برای راه اندازی سفارت ونزوئلا در بیت المقدسونزوئلا: دروغ‌سازی برای حمله به چین نشانه یاس انتخاباتی ترامپ استاعتراض ونزوئلا به حکم دادگاه انگلیسی برای رد دستیابی این کشور به طلاهایشجایزه 5 میلیون دلاری آمریکا برای دستگیری رئیس دیوان عالی ونزوئلا


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آمریکا نیکولاس مادورو ونزوئلا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط آمریکا نیکولاس مادورو ونزوئلا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ منابع عراقی: پایگاه اسپایکر با پهپاد هدف قرار گرفت ۲ ورود نظامیان ترکیه به نخجوان برای شرکت در رزمایش مشترک با آذربایجان ۳ وقوع ۲ انفجار در پایگاه هوایی «اسپایکر» عراق ۴ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ۵ بیانیه مهم حزب الله درباره آنچه در مرز لبنان و فلسطین اشغالی گذشت ۶ کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به‌دنبال فریب است ۷ بیانیه ارتش عراق درباره جزئیات حمله راکتی به «التاجی» ۸ واکسیناسیون گسترده علیه کرونا در روسیه در سال ۲۰۲۱ ممکن خواهد بود مهمترین اخبار بین الملل گزارش|رپرتاژ رسانه‌های صهیونیستی برای پیروزی موهوم علیه مقاومت پیام مجدد رژیم صهیونیستی به حزب‌الله: به دنبال جنگ و درگیری نیستیم! اندیشکده| با آشفتگی آمریکا در زمان کرونا، دنیا برای نقش ضعیف واشنگتن آماده می‌شود دخالت بی‌سر و صدای اسرائیل در لیبی؛ ابعاد پیدا و پنهان روابط «حفتر» و تل‌آویو مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم تشکیل کمیته اقدام ارزی برای رسیدگی به تخلفات صادرکنندگان در بازگشت ارز آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود/ ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت همدستی بین‌المللی با توطئه «الحاق»/ وقتی اتحادیه اروپا شریک دزد و رفیق قافله می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا نیکولاس مادورو ونزوئلا آمریکا نیکولاس مادورو ونزوئلا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد

وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنانی در مجمع جهانی اقتصاد در کشور عربستان گفت که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) هیچ طرحی علیه روسیه ندارد.

به نقل از خبرگزاری تاس، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی اظهار داشت که ناتو هیچ گونه طرحی علیه روسیه نداشته و در آینده نیز نخواهد داشت.

این دیپلمات ارشد آمریکایی در نشست مجمع جهانی اقتصاد در عربستان سعودی گفت: همانطور که قبلاً اشاره کردم، ائتلاف ناتو یک ائتلاف دفاعی است که هیچ طرحی در مورد حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت.

در جریان اجلاس ماه جولای سال گذشته رهبران ناتو در ویلنیوس پایتخت لیتوانی، کشور‌های عضو این پیمان، روسیه را جدی‌ترین تهدید برای امنیت بین‌الملل خطاب کردند و اولین طرح دفاعی این ائتلاف در مقابل مسکو را تصویب کردند.

در اواخر ماه مارس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، ادعا‌های غرب مبنی بر اینکه مسکو قصد دارد در جنگی علیه ناتو وارد شود را یک هذیان خواند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • لحظه حمله موشکی حزب الله به دو ساختمان محل حضور سربازان اسرائیلی
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • حمله پلیس به محل تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد