Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال در لیگ برتر خلاصه نمی شود و باید بخش های دیگر هم مورد توجه قرار بگیرد. تاریخ انتشار: 16:44 - 07 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۷۰۵

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال در مجمع سالیانه هئیت فوتبال استان البرز عنوان کرد: البرز دارای پتاسیل زیادی است و شایستگی خوبی در ورزش کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان البرز در تمامی رده‌ها بازیکن به تیم‌های مطرح کشور و تیم به لیگ‌های مختلف کشور معرفی کرده است. جایگاه کنونی البرز باید تقویت شود و بستر لازم برای توسعه آن باید فراهم شود.

وی ادامه داد: البرز استعداد‌های خوبی در رشته فوتبال دارد و باید این استعداد‌ها را شکوفا و حفظ کرد. جدا از این، البرز با داشتن امکانات و شرایط آب و هوایی مناسب میزبان بسیاری از رویداد‌های مهم و اردو‌های تیم‌های مختلف می‌باشد و این یک اصل مهم بشمار می‌رود.

سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: فوتبال در لیگ برتر خلاصه نمی‌شود و باید بخش‌های دیگر هم مورد توجه قرار بگیرد. واقعیت این است که امروز بیشترین بار فوتبال بر دوش هیات‌های استان‌ها و باشگاه‌ها است و در شرایط فعلی باید بخش خصوصی کمک حال فوتبال باشد. هزینه کردن در ورزش سرمایه است و باید قدردان عزیزانی باشیم که در این مسیر قدم برمی دارند.

وی درباره آخرین وضعیت مربوط به اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: در بحث اساسنامه کار‌های خوبی صورت گرفته است. در انتظار هستیم آخرین نظر مشورتی فیفا دریافت شود تا پس از آن زمانبندی مجمع تایید اساسنامه و سپس مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار شود. با هماهنگی با مراجع ذی‌صلاح ایرادات مدنظر فیفا رفع شده است.

بهاروند درباره برگزاری رقابت‌های باشگاهی در شرایط شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: تمامی مسابقات با شیوه نامه اجرایی جدید و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در سطح کشور و استان‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: آذری: نمی‌دانم چرا شکایت از داوری‌ها را کسی پیگیری نمی‌کند/ اکرمی بی‌ادبانه برخورد کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!

مهدی تاج درباره وضعیت این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

طرفداری | مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه دیروز اعضای فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش در مورد ناهنجاری‌های اخیر فوتبال ایران صحبت گفت:

ما مکلفیم و دنبال این هستیم که بانوان در ورزشگاه‌ها بازی‌ها را از نزدیک ببینید، اما نه به هر قیمتی. در نامه وزیر ورزش به من هم، ایشان این مسئولیت را متوجه باشگاه‌ها دانستند که البته‌ ای اف سی، فیفا و قانون هم همین را می‌گوید که باشگاه‌ها باید خودشان از هوادارانشان پذیرایی و حضانت کنند. ما هم به باشگاه‌ها نامه زدیم که اگر آمادگی لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را ندارند، این کار را نکنید.  در بازی پرسپولیس و سپاهان یک فردی بی احترامی کرد که به شدت با او برخورد شد و کمیته ارکان قضایی فدراسیون او را ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.  

او ادامه داد:

اقدامی جدی در حال برنامه ریزی است، با ثبت احوال هم صحبت شده و وزارت کشور هم به دنبال عملی کردن این موضوع است که از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش بنشیند و اساسنامه آن در کانون هواداران در حال تصویب است که هر باشگاهی باید کانون هواداران داشته باشد. این اساسنامه در حال اصلاح در شورای امنیت کشور است و لیگ آینده اگر این مولفه‌ها را نداشته باشد، ما لیگ را آغاز نخواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پاسخ وزیر ورزش به چرایی فضای ملتهب فوتبال
  • شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است
  • هاشمی: سازمان لیگ در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم داشته باشد
  • هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • کیومرث هاشمی: در نامه به تاج دغدغه هایم را مطرح کردم
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال