Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب فریمان گفت: پروژه آبرسانی به یک هزار و 545 خانوار روستایی در این شهرستان در دو فاز در دست اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل آب و فاضلاب خراسان رضوی، موسی رضایی اظهار کرد: پروژه  آبرسانی به  یک هزار و 545 خانوار روستایی در این شهرستان در دو فاز در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب فریمان در اجرای فاز نخست پروژه، 900 خانوار و در فاز دوم 645 خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: در فاز اول سه روستای  عشق آباد، لوشاب و هوس در مجتمع  تقی‌آباد آبرسانی می‌شوند و در فاز بعدی هم دو روستای چشمه ایوب و سیاه سنگ تحت پوشش این مجتمع قرار می‌گیرند.

رضایی اعتبار پروژه را 36 میلیارد و 750 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی اعلام کرد و افزود: فاز اول 95 درصد و فاز دوم 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب فریمان، پروژه آبرسانی به مجتمع روستایی لوشاب را شامل ساخت چهار باب مخزن جمعا به ظرفیت 800 مترمکعب، اجرا و اصلاح 10 کیلومتر خط انتقال، اصلاح 7.2 کیلومتر شبکه توزیع، نوسازی 230 مورد انشعاب و چهار باب حصارکشی و احداث 36 باب حوضچه شیرآلات اعلام کرد.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: موسی رضایی آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز

دریافت 9 MB کد خبر 6092043

دیگر خبرها

  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح