Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@09:10:25 GMT

شخصیت شناسی از نوع عطسه کردن

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۴۸۴۵

در گزارش زیر به انواع مختلف عطسه کردن می‌پردازیم و می‌خواهیم ببینیم هر یک چه معنایی دارند. ناطقان: در بحث عطسه کردن قواعد اجتماعی‌ای وجود دارد که در فرهنگ هر کشوری نهادینه شده اند. فین کردن گرچه در شانگ‌های چین امری کاملاً پذیرفته است، اما اگر این کار را در انگلیس انجام دهید حتماً با نگاه خیره‌ی مردم رو به رو خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هر کسی هم اصول خودش را برای عطسه کردن دارد و همین اصول نکات زیادی را درباره‌ی شما آشکار می‌کنند.

در ادامه به انواع مختلف عطسه کردن می‌پردازیم و می‌خواهیم ببینیم هر یک چه معنایی دارند.

کسانی که راحت و آزادانه عطسه می‌کنند



عطسه کردن برای این افراد کار لذت بخشی است. آن‌ها معمولاً با صدایی بلند و رضایتمندانه عطسه می‌کنند و عطسه کردن در تقریباً هر موقعیتی برایشان امری بی اهمیت است. این افراد جسورند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند و در هر موقعیت اجتماعی‌ای احساس راحتی می‌کنند.

کسانی که یواشکی عطسه می‌کنند

این افراد هنگام عطسه کردن احساس خجالت می‌کنند و معمولاً محتاطانه فین می‌کنند. آن‌ها سعی می‌کنند هیچ صدایی تولید نکنند یا آن را به حداقل برسانند. این افراد خجالتی، اما مؤدب هستند و می‌دانند چه کاری از نظر اجتماعی پذیرفته است و چه کاری نه. آن‌ها معمولاً حساسیت بیشتری هم نسبت به قضاوت‌های اجتماعی دارند.

کسانی که پشت هم عطسه می‌کنند


این عادت تعمدی است و ممکن است برای دیگران آزاردهنده باشد. این افراد به جای آنکه اجازه‌ی تخلیه‌ی عطسه را دهند، همانطور که اشاره شد، پشت هم عطسه می‌کنند و به این ترتیب اجازه نمی‌دهند عطسه خودش اتفاق بیفتد. فین کردن در ملأعام آن‌ها را معذب می‌کند و این افراد از منظر اجتماعی احساس ناامنی روانی می‌کنند.

کسانی که دائماً عطسه می‌کنند

این افراد در عطسه کردن زیاده روی می‌کنند و این کار را بیشتر از نیاز واقعی بدن شان انجام می‌دهند. این شکل از عطسه کردن از نظر اغلب افراد پذیرفته نیست و با آلودگی و بیماری همراه است.

بدگمان‌ها

این افراد همیشه به دنبال بقایای عطسه‌ها و فین‌های خود هستند و سعی می‌کنند همه چیز را تا جایی که ممکن است تمیز کنند. آن‌ها به ظاهر خود حساس اند و نگران فکر دیگران نسبت به خودشان هستند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: شخصیت شناسی ، عطسه کردن ، صدای بلند

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شخصیت شناسی عطسه کردن صدای بلند عطسه می کنند عطسه کردن ی عطسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟