Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@00:04:45 GMT

کاپیتان منچسترسیتی راهی سری آ می شود؟

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۵۳۹۵

کاپیتان منچسترسیتی راهی سری آ می شود؟

لاتزیو برای خرید داوید سیلوا، هافبک 34 ساله و اسپانیایی منچسترسیتی وارد مذاکره شده است.

به گزارش "ورزش سه"، به روزهای پایانی حضور داوید سیلوا در منچسترسیتی نزدیک می شویم و لیگ قهرمانان آخرین جامی است که سیلوا با لباس سیتی در آن حضور می یابد. برخی از منابع ایتالیایی و اسپانیایی مدعی شدند لاتزیو در حال مذاکره برای داوید سیلوا، کاپیتان منچسترسیتی با انتقالی رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آ.اس خبر از آغار مذاکرات طرفین داده و حتی اخباری در مورد صرف شام داوید سیلوا با ایگلی تاره، مدیر لاتزیو و مذاکره بر سر انتقال به پایتخت ایتالیا بوده است.

 

 

داوید سیلوای 34 ساله پس از 10 سال بازی در منچسترسیتی در پایان فصل به انتهای قراردادش می رسد و علیرغم تمایل فراوان باشگاه انگلیسی، سیلوا علاقه ای به تمدید قرارداد ندارد. البته در این مدت نام بسیاری از تیم ها به عنوان مقصد بعدی این هافبک تکنیکی از سراسر دنیا ذکر شده است.

 

باشگاه هایی در دبی مانند الشباب، الاهلی و النصر و همچنین الدحیل قطر از آسیا برای خرید داوید سیلوا وارد مذاکره شده اند. همچنین گزینه هایی در MLS مانند اینتر میامی یا بازگشت به باشگاه قدیمی اش یعنی والنسیا نیز مطرح شده است. اما انتقال به لاتزیو می تواند ادامه دهنده چالش حضور در بالاترین سطح فوتبال برای داوید سیلوا باشد. این تیم که تا چند هفته پیش یکی از بخت های مسلم قهرمانی در سری آ بود و در نهایت قافیه را به یوونتوس واگذار کرد، فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد بود.

لاتزیو نقل و انتقالات اروپا دیوید سیلوا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لاتزیو نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 منچستر سیتی داوید سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • داوید دخیا و سیوهایی که هیچوقت فراموش نمی‌کنیم / فیلم
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • داوید سیلوا مهمان ویژه منچسترسیتی در تقابل با وولورهمپتون + عکس
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!