Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام برگی گفت: در سال گذشته ۲ بار از تبریز به نیکی یاد کردند که نشان از بصیرت عمیق مردم آذربایجان در جریان‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «رسول برگی» امروز در دیدار با شهردار تبریز اظهار داشت: همدلی و همیاری شهردار تبریز در مناسبت های انقلابی و مذهبی، فراسازمانی، برادرانه و بر اساس عشق به نظام و انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره بصیرت بالای مردم تبریز افزود: ایشان در سال گذشته ۲ بار از تبریز به نیکی یاد کردند که نشان از بصیرت عمیق مردم آذربایجان در جریان‌های مختلف است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب یک بار در زمان اغتشاش های آبان‌ و دیگری ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از مردم بابصیرت تبریز یاد کرده اند؛ که این مهم، تنها در پرتو همکاری جمعی اتفاق افتاده است.

همچنین «ایرج شهین‌باهر» شهردار تبریز در این دیدار اظهار داشت: در معرفی فرهنگ شیعی تبریز باید از توان دیگر دستگاه‌های فرهنگی مانند بسیج رسانه، بسیج هنرمندان و حوزه هنری بهره برد.

وی با اشاره به اینکه تبریز نخستین پایتخت تشیع جهان اسلام است و این موضوع تکلیف سنگینی بر دوش ما نهاده است، افزود: فرهنگ غدیر در این شهر به عنوان مهد تشیع باید آنچنان پررنگ شود که همچون سایر حوزه‌های فرهنگی بتوان رضایت رهبر معظم انقلاب را جلب کرد.

شهردار تبریز ادامه داد: اگرچه در این روزهای کرونایی برخی از مناسبت‌ها و تجمعات مذهبی تعطیل شده است، اما می‌توان از بستر فضای مجازی و رسانه‌ها برای تبیین غدیر بهره‌مند شد.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز شهردار تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر رهبر انقلاب به اهمیت نگاه ملی در کودکان + فیلم

رهبر انقلاب در دیدار با معلمان به این نکته اشاره کردند که معلم ها باید به دانش آموزان نگاه ملی بدهند که در نهایت این مسئله به رشد کشور منتج خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • ببینید | تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • تذکر رهبر انقلاب به اهمیت نگاه ملی در کودکان + فیلم
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • ببینید | روایت یک خبرنگار از دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • تصویری از بوسه حسن روحانی بر پیشانی رهبر انقلاب + عکس
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز