Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@06:41:30 GMT

روزانه ۱۵ تا ۲۰ کرونایی در بیمارستان بستری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۶۴۷۲

روزانه ۱۵ تا ۲۰ کرونایی در بیمارستان بستری می‌شوند

ایسنا/لرستان مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: روزانه حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر در بیمارستان تامین اجتماعی استان بستری می‌شوند.

دکتر امین بهاروند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از حدود دو ماه قبل که قرار شد بیماران کرونایی به هر بیمارستانی که مراجعه کردند در آنجا بستری شوند در بیمارستان تامین اجتماعی نیز دو تا قسمت جدا برای این بیماران در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به‌طور میانگین روزانه حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر بستری داریم که کارهای اولیه آنها انجام و درمان آنها نیز بر اساس پروتکل وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: هر مریضی که با علائم بیماری به اورژانس مراجعه کند ارزیابی اولیه می‌شود در صورتی‌که مشکوک یا تست مثبت داشته باشد بستری و کارهای اولیه آنها انجام می‌شود.

بهاروند با تاکید بر لزوم ادامه رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، گفت: برای پیشگیری از پیک دوباره بیماری، باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، خودداری از برگزاری مراسم و گردهمایی، خودداری از شرکت در اجتماعات، شستشوی مکرر دست‌ها و موارد دیگر تداوم داشته باشند.

وی تصریح کرد: تنها دارویی که در دسترس ما قرار دارد، استفاده از ماسک، رعایت بهداشت و شرکت نکردن در تجمعات است. این یک راه حل کاملا در دسترس برای جلوگیری از پیشروی و همچنین پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ است.

این مسئول تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم با رعایت اصول سه گانه فاصله گذاری فیزیکی، شستن مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک برای همه سنین، حافظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان در برابر این ویروس باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تامين اجتماعي کروناویروس همه علیه کرونا همه با همه علیه کرونا استفاده از ماسک تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی به کشاورزان شالیکار استان خبر داد و گفت:برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.

او افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

افراسیابی گفت: کود‌ها از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه به کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان