Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: در ادامه مهم‌ترین بخش گفت و گوی این کارآفرین کشور را می‌خوانید.

♦سال ۱۳۵۳ در شهر تهران یک واحد کوچک تولید پوشاک راه اندازی کردم. پس از آن در سال ۱۳۵۹ به پشنهاد دوستان با همدیگر به روستای قهرودی رفتیم و یک کارگاه کوچک با ۳۵ کارگر تولید و سال ۱۳۶۰ کار را افتتاح کردیم.

♦این کارگاه که محل آن از ۱۴ نفر خریداری شده بود هیچ امکانات رفاهی از برق، آب و گاز نداشت، اما در کنار همه سختی‌ها و با کمک روستاییان کار تولید پوشاک را شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



♦همان سال جنگ شروع شد و در این کارگاه شروع به تولید لباس برای رزمندگان کردیم. درهمان سال تعداد کارگران به ۳۰۰ نفر رسید.

♦همه کارکنان این کارگاه جوانان قهرودی بودند. در حال حاضر این کارگاه کوچک به یک کارخانه بزرگ تولید پوشاک تبدیل شده است.

♦از این کارخانه؛ لباس نوزاد برای خلیج فارس، لباس گرمکن برای روسیه و لباس گرم برای اروپا ارسال می‌شود. از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۶، ۳۰ میلیون دلار صادرات در این کارخانه انجام شده است.

♦اصلی‌ترین راه موفقیت در این کارخانه تولید لباس با کیفیت و با سلیقه مردم متناسب با فرهنگ جامعه است، مردم با وجود اینکه قدرت خرید کمی دارند، اما به دنبال پوشاک با کیفیت جنسی هستند.

♦همه پوشاک‌های تولید شده در این کارخانه ایرانی با کد رهیگیری ایرانی است.

♦به همه طراحان و مدیران فروش تاکید داریم که با مصرف کننده در ارتباط باشند تا بتوانیم پوشاک با خواسته و سلیقه مردم تولید کنیم.

♦اگر دولت سرمایه گذاران را حمایت کند، و در روستا‌ها اشتغال زدایی شود نیاز نیست جوانان برای یافتن شغل به شهر‌های بزرگ مهاجرت کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: صادرات تولیدی پوشاک جنگ تحمیلی شغل صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • صادرات ۶.۲ میلیارد دلاری کشاورزی در ۱۴۰۲/ واردات گندم نصف شد
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند