Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@21:10:03 GMT

توزیع ۹۹ عنوان کتاب درسی بانوان طلبه سطح ۲

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۷۷۵۰

توزیع ۹۹ عنوان کتاب درسی بانوان طلبه سطح ۲

مدیر اجرايي مرکز نشر هاجر از توزیع ۹۹ عنوان کتاب درسی بانوان طلبه سطح ۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی حوزه های علمیه خواهران، رازنهان با بیان اینکه یکی از ماموریت های مرکز نشر هاجر را چاپ و توزیع کتب درسی بانوان طلبه عنوان کرد و افزود: کتب درسی به مرحله چاپ رسیده و از اواخر مرداد تا 10 شهریور ماه کلیه کتب به مدارس متقاضی ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر اجرايي مرکز نشر هاجر بيان كرد: 99 عنوان كتاب درسي براي بانوان طلبه سطح 2 شامل 232538 جلد در نظر گرفته شده كه از ميان اين كتب 61 عنوان كتاب در تيراژ حدود 109 هزار جلد به چاپ رسيده و حدود 59 هزار جلد از قبل موجود بوده است.


رازنهان ادامه داد: چاپ 38 عنوان كتاب طلاب سطح 2  باقيمانده كه طي يك ماه آينده در تيراژ 64 كتاب به چاپ مي رسد.


وي بيان كرد: 95 عنوان كتاب در تيراژ 9 هزار و 574 جلد كتاب براي بانوان طلبه سطح سه در نظر گرفته شده كه از ميان آن ها حدود چهار هزار كتاب از قبل موجود بوده، 2574 جلد كتاب امسال خريداري شده و سه هزار جلد كتاب نيز در 20 عنوان خريداري مي شود.


رازنهان با بیان اینکه کتب درسی حوزه علمیه خواهران پس از انجام مرحله سفارش و اصلاح تعداد به مرحله چاپ رسیده است، افزود: در گذشته سفارش کتب درسی توسط مدیریت استان ها انجام می گرفت بنابرین تعداد دقیق نبود اما طی سال های اخیر، لیست درخواست کتب درسی از مدارس علمیه خواهران تهیه می شود تا به میزان دقیق به چاپ برسد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه خواهران حوزه علمیه خواهران کتاب بانوان طلبه سطح عنوان کتاب کتب درسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم