Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ جانشین دفتر عقیدتی‌ سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: امروزه به همت نیروهای مسلح امنیت پایدار، نظم و انظباط در کشور برقرار است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، جانشین دفتر عقیدتی‌ سیاسی فرماندهی کل قوا در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به نقش امنیت در توسعه پایدار اظهار داشت: متولیان امنیت از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در تأمین امنیت کشور نقش کلیدی داشته و دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به همت نیروهای مسلح امنیت پایدار، نظم و انظباط در کشور برقرار است، گفت: باید نقش و جایگاه امنیت را برای مردم بازگو کرده تا روز به روز قدر این نظام الهی، امنیت، آسایش و آرامش کنونی را بدانیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با تسنیم: در سایه امنیت پایدار کنونی زمینه برای توسعه کردستان مهیا استگفت‌وگوی خواندنی تسنیم با خانواده شهید حافظ امنیت کشور/ روایتی از ولایتمداری شهید امیدی

جانشین دفتر عقیدتی‌ سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه برقراری امنیت و حفظ استقلال از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: اینک در حالی امنیت و آسایش برای مردم سراسر کشور برقرار بوده که که دنیای پیرامونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آکنده از آشوب‌ها و بحران‌های مختلف است، اما مردم ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می‌برند.

حجت‌الاسلام مصلحی با یادآوری اینکه امروزه دشمنان به طرق مختلف به‌دنبال نفوذ و توطئه ‌علیه ایران هستند، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هیچ‌کدام از دسیسه‌های دشمن به نتیجه نرسیده و یقیناً هیچ‌گاه هم نخواهد رسید.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT1 بیشتر بخوانید... رئیسی: تهدید امنیت هوانوردی و تعرض به هواپیمای مسافربری قابل گذشت نیست امنیت مرزی در مناطق شمالی استان اردبیل نیازمند ارتقاء است امنیت پایدار کشور نتیجه حضور و حمایت مردم از انقلاب و نظام اسلامی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیسی: تهدید امنیت هوانوردی و تعرض به هواپیمای مسافربری قابل گذشت نیست امنیت مرزی در مناطق شمالی استان اردبیل نیازمند ارتقاء است امنیت پایدار کشور نتیجه حضور و حمایت مردم از انقلاب و نظام اسلامی است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۳ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۴ گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ ۵ کاشان در وضعیت قرمز قرار گرفت/ تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ملاک نحوه برگزاری مراسم عزاداری ۶ گزارش| ۳۰ روستای بخش لوداب آب شرب ندارند ۷ آغاز توزیع نهاده‌های دامی بین مرغداری‌های گیلان/ واحدهای متخلف سهمی از نهاده‌ها نمی‌برند ۸ پرداخت ۸۲ درصد از مطالبات چایکاران/ تولید چای خشک امسال ۱۵ درصد افزایش یافت مهمترین اخبار استانها وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک تذکر مجلس به وزارت اقتصاد برای حراست از سرمایه مردم در بورس رسانه‌های آمریکا: واشنگتن از بحرانی شدن روابط خود با پکن به شدت آسیب خواهد دید آمادگی بسیج برای حل مشکلات مردم در مناطق مرزی/ ساخت ۲۰۰ هزار مسکن برای محرومان با همکاری بسیج مستضعفین وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیت پایدار کشور برقرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود