Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@13:40:37 GMT

نمایش «کوکاکولا» در تئاتر شهر دو اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۸۶۳۴

نمایش «کوکاکولا» در تئاتر شهر دو اجرایی شد

نمایش «کوکاکولا» به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی‌جو در تالار قشقایی «تئاتر شهر» روزهای پایانی هفته جاری طی دو نوبت به صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نمایش «کوکاکولا» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی نصیرملکی جو که از روز یکشنبه بیست و نهم تیر ماه اجرای خود را در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده، روزهای چهارشنبه هشتم، پنجشنبه نهم و جمعه دهم مرداد ماه طی دو نوبت میزبان علاقه مندان تئاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته اجرای اول این نمایش در روزهای یاد شده ساعت 18 و اجرای دوم ساعت 20 خواهد بود.

در توضیحات این نمایش آمده است: « نمایش کوکاکولا، در سه اپیزود اتفاق می افتد. داستان، حولِ محورِ موضوعِ  مصرف گرایی افراطی در جوامعِ مدرن، مسئله «اوبیسیتی» یا همان بیماری فربه گی منتج از استفاده بیش از اندازه از غذاهای آماده ، رستوران ها، غداهای کنسروی و غیره است.»

سیاوش چراغی پور و پگاه کاظمی (بازیگران) ، امیر قالیچی و زهرا سلیمیان (مجریان طرح)، نصیر ملکی جو (طراح صحنه ، طراح آکسسوار و ایده پرداز تبلیغات)، سمانه احمدی مطلق (طراح لباس و مشاور طراح و آکسسوار)، شقایق برهمنی (طراح گریم)، پدرام رضوانی (طراح نور)، فواد الهی قمشه ای (طراح صدا و موسیقی)، زهرا سلیمیان (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، بهنام شاملو و ساره ارجمند (گروه کارگردانی)، یاسمن رضا زاده (منشی صحنه )، امید مرادی (ساخت دکور)، رکسانا دهری و سمیه خواسته (دوخت لباس)، امیر قالیچی (مدیر روابط عمومی)، محمد مقیمی (مدیر هنری و ساخت ویدئو)، مهسا شیخی (طراح گرافیک)، سعیدرضوانی و مهسا شیخی (طراح لوگو)، مصطفی پیرهادی (عکاس)، ساره ارجمند (عکاس پشت صحنه) گروه اجرایی نمایش «کوکا کولا» را تشکیل می دهند.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: تئاتر تئاتر شهر هنرهای نمایشی نمایش کوکاکولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای «العهد الأبدی» در کارون

ایسنا/خوزستان به منظور اشاعه‌ فرهنگ و هنر و در راستای فعالیت‌های هنری، نمایشنامه عربی «العهد الأبدی» کاری از هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون به صحنه می‌رود.

سید کاظم قریشی، کارگردان این نمایش، در این باره به ایسنا گفت:  این نمایش با همت هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله اجرا می‌شود.

این پیشکسوت تئاتر افزود: نمایش «العهد الابدی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون، شهرداری و شورای اسلامی شهر کوت عبدالله، فرهنگسرای مهدیه و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون روی صحنه می‌رود.

این نویسنده گفت: این نمایش به مسایلی درباره‌ مرگ، زندگی، امید و جایگاه زن در جامعه می‌پردازد.

نویسنده این نمایش سالم باوی، کارگردان سید کاظم قریشی و  بازیگران هادی ناصری، آمنه ناصری، عزیزه سینایی، عدنان ناصری، رضا باوی و مرام ناصری هستند.

مشاور هنری: عبدالعظیم عساکره، موسیقی و افکت و منشی صحنه: فردوس ناصری و روابط عمومی: سید احسان نوری از دیگر عوامل نمایش «العهد الابدی» به شمار می‌آیند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند