Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: امروز قنات روستای سیدان خوسف به نمایندگی از ۸ پروژه عمرانی دیگر به یاد جهادگران آسمانی استان با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی هنری صبح امروز در مراسم افتتاحیه قنات روستای سیدان خوسف اظهار داشت: با توجه به اینکه 10 مرداد سالگرد دیدار جهادگران با رهبری است و  11  مردادماه 98 سالروز بیانیه 9 بندی برای جهادگران است در این راستا یک پروژه قنات در روستای سیدان به نمایندگی از مجموع 9 پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اولین یادواره جهادگران آسمانی که در حین ماموریت در اثر سانحه به رحمت خدا رفتند به صورت ویدئو کنفرانس با سایر استانها برگزار می‌شود که تاکنون 35 نفر از جهادگران  آسمانی در کشور شناسایی شدند که شش نفر مربوط به خراسان جنوبی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: امروز افتتاحیه تعدادی از پروژه‌های عمرانی به یاد این جهادگران آسمانی با حضور یکی از خانواده‌های جهادگر در روستای سیدان خوسف انجام شد.

9 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در استان خراسان جنوبی افتتاح می‌شودبنیاد برکت 993 پروژه عمرانی در استان کرمان اجرا می‌کند115 پروژه عمرانی در روستاهای سیل‌زده گلستان به صورت متمرکز افتتاح شد

هنری با بیان اینکه 9 پروژه عمرانی شامل قنات، استخر ذخیره آب، پروژه کانال انتقال آب در شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، سرایان و خوسف با 440 میلیون تومان  اعتبار است.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این پروژه‌ها از قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، بخشی از طریق سازمان بسیج سازندگی کشور بخش دولتی و دستگاه‌های اجرایی و بخش زیادی مشارکت فعال مردم در روستاها بوده که توانسته در اجرای سریع‌تر انجام پروژه‌ها کمک کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: اکثر پروژه‌ها بهره‌وری بهتر آب بوده که با مشارکت مردم توانسته کمک خوبی داشته باشد.

وی افزود: پروژه امروز در روستای سیدان خوسف احیای 303 متر قنات از روستا بوده که بعد از 12 سال احیا شده و شادی را برای مردم به ارمغان آورده است.

هنری اظهار داشت: برای این پروژه 114 میلیون تومان اعتبارات برای احیای قنات هزینه شده که 80 میلیون تومان اعتبارات دولتی و 20 درصد اعتبارات سپاه و بسیج است و 14 طرح خودیاری و استخر ذخیره آب نیز باکمک بسیج بخشداری و مردم انجام شده است.

انتهای پیام/254/س

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... روند اجرای ۱۳۰۰ پروژه عمرانی خسارت دیده از سیل ۹۸ در لرستان ارزیابی شد ۸۸۹ پروژه عمرانی در شهر قم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد ۲۲۰ پروژه عمرانی در سطح شهر اردبیل اجرا می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روند اجرای ۱۳۰۰ پروژه عمرانی خسارت دیده از سیل ۹۸ در لرستان ارزیابی شد ۸۸۹ پروژه عمرانی در شهر قم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد ۲۲۰ پروژه عمرانی در سطح شهر اردبیل اجرا می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۳ گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ ۴ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۵ کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست ۶ وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم ۷ پرداخت ۸۲ درصد از مطالبات چایکاران/ تولید چای خشک امسال ۱۵ درصد افزایش یافت ۸ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم مهمترین اخبار استانها وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست عمل قلب باز کودک ۲۶ روزه در مشهد با موفقیت انجام شد ‌مصلحی در گفت‌وگو با تسنیم: توطئه‌های دشمن هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد / «امنیت پایدار» در کشور برقرار است مهمترین اخبار تسنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک عدنان منصور: پاسخ حزب‌الله قطعی است/ دوران بزن‌دررو برای اسرائیل پایان یافته است روحانی: چارچوب اقتصاد کشور به خوبی اداره شده است/وفور وجود دارد آداب و اعمال شب و روز عرفه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج سازندگی جهادگران آسمانی پروژه عمرانی بهره برداری خراسان جنوبی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی

  غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد