Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با طرح سوالی که اگر دولت از رانندگان ناوگان اتوبوسرانی در روزهای کرونایی حمایت نکند، چه زمان می‌خواهد از آنها حمایت کند؟گفت: همان‌طور که دولت از اتوبوسرانی انتظار خدمات‌رسانی حداکثری را به شهروندان دارد،شرکت واحد نیز انتظار دارد از کمک «حداقلی» دولت برخوردار باشد.

به گزارش ایمنا، محمود ترفع با بیان اینکه فهرست کامل اسامی ۴۰۰۰ راننده اتوبوس‌های بخش خصوصی برای دریافت وام کرونایی به وزارت رفاه اعلام شده است، گفت: البته به برخی از رانندگان که صاحب اتوبوس هستند، به این دلیل که مالک محسوب می‌شوند، وام تعلق نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات کرونایی به رانندگان در حیطه اختیارات شرکت واحد نیست و وزارت رفاه مسئولیت این موضوع را بر عهده دارد، اظهار کرد: قاعدتاً با بررسی فهرست ارسالی و احصای اسامی رانندگانی که مشمول دریافت وام شده‌اند، پرداخت تسهیلات به آن‌ها آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه در شرایط موجود، پرداخت وام دو میلیون تومانی عملاً دردی از رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش یکباره مسافران بیکار شده‌اند دوا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دولت تدابیر و تمهیداتی اتخاذ و اجرا کند که این تسهیلات با فاصله زمانی کمتری به دست رانندگان برسد علاوه بر آن، این حمایت استمرار و تداوم داشته باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 436167

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر کلانشهر تهران شهرداري تهران اتوبوس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۲۰:۳۰ امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود، با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6098396

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است