Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست هماهنگی آغاز مرحله دوم رزمایش سراسری مواسات و کمک مؤمنانه در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) در این نشست گفت: مرحله دوم رزمایش سراسری مواسات و کمک مؤمنانه‌ بسیج همزمان با دهه امامت و ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به فعال شدن قرارگاه‌های شهرستانی همزمان با مرکز استان، اظهار کرد: در تفاهم نامه بین سپاه و نهاد‌های حمایتی قرار شده کمک‌های مؤمنانه در سراسر استان چهارمحال و بختیاری طبق روال گذشته تقسیم شود و به دست نیازمندان برسد.

او افزود: مرحله بعدی رزمایش در ماه محرم برگزار خواهد شد و بهتر است از این فرصت نیز برای جذب نذورات مردم برای حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا استفاده گردد.

سردار اکبری با اشاره به انسجام خوب بین مسئولان استان، از کمک و پشتیبانی مردم تشکر کرد و ادامه داد: همه مردم عزیز استانمان خصوصاً متولیان و مسئولین عزیز که در این راستا مسئولیت دارند باید از دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان که ورود پیدا کرده اند پشتیبانی کنند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) تصریح کرد: کمک‌های معیشتی، بهداشتی و کارت هدیه، اشتغالزایی، اقتصاد مقاومتی و ... را از مصادیق کمک مؤمنانه و مواسات برشمرد و از خدمت رسانی همگان در مرحله قبلی رزمایش تقدیر کرد.

اکبری از کارکنانی که بخشی از حقوق خود را برای کمک به آسیب دیدگان از شیوع کرونا بخشیدند و مجموعه‌های مختلف از جمله ائمه جمعه و جماعت، فرمانداران و اعضای دیگر قرارگاه‌های استانی و شهرستانی رزمایش که به هر نحوی کمک کردند تشکر کرد.

او از تهیه مستند قابل قبول برای پخش از شبکه‌های استانی و ملی صدا و سیما پیرامون کمک‌های مؤمنانه مردم استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و خواستار ارائه گزارش کامل اعضای قرارگاه درباره اقدامات و فعالیت انجام شده گردید.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این نشست گفت: در مرحله اول فرمانی را حضرت آقا تحت عنوان رزمایش احسان و کمک مؤمنانه داشتند که اون رزمایش الحمدالله در سطح کشور شکل گرفت و در قالب قرارگاه‌ها و مراکز خودجوش، گروه‌های جهادی، مردمی، دستگاه‌ها هرکسی به هر شکلی توانست در همه جای کشور و در استان ما بحمدالله یک حرکت زیبا انجام شد.

بیشتر بخوانید

فریضه نماز جمعه، مهمترین مصداق همدلی به شمار می‌رود

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: در این رزمایش ظرفیت‌های ایمانی که در پیروان مکتب اهلبیت هست خودش را نشان داد؛ و آنقدر گسترده بود که ما نتوانستیم آمار دقیقی جمع آوری کنیم.

او خاطرنشان کرد: طبق گزارشی که سردار اکبری دبیر قرارگاه ارائه کردند، بیش از ۲۷ میلیارد تومان و گزارش‌های دیگری که من داشتم، بنده به این نتیجه رسیدم که بیش از ۴۰ میلیارد تومان در مرحله اول رزمایش از نظر مالی و بخش‌های دیگر در استان کمک مؤمنانه صورت گرفت.

امام جمعه شهرکرد افزود: حضور واقعاً چشم گیر بود و ارزشمند که باید تقدیر و تشکر کرد از جای جای استان و همه ستاد‌های شهرستانی، ائمه محترم جمعه، فرماندهان سپاه و بسیج، دستگاه‌های اجرایی و اداری، نهادها، شوراها، شهرداری ها، مردم، حوزه‌های علمیه، روحانیون، به معنای واقعی حرکت خوبی صورت گرفت.

گفتنی است: بر اساس آمار ارائه شده به دبیر رزمایش استان، در مرحله اول رزمایش سراسر مواسات و کمک مؤمنانه بیش از ۲۷ میلیارد تومان کمک مردمی در قالب افزون بر ۳۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

در این نشست که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، مسئولان قرارگاه‌های شهرستانی به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری پرداختند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه استان چهارمحال و بختیاری مواسات و کمک مؤمنانه مرحله دوم رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: این پویش از امروز به مدت چهار روز با هدف آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان انجام می‌شود.
فریبرز جباری پیش بینی کرد: در این طرح حدود ۵۰۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی تحت پوشش غربالگری قرار بگیرند.
شهرستان لردگان در فاصله ۱۹۸ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز