Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@23:17:45 GMT

سردار تنگسیری اهداف رزمایش پیامبر اعظم را برشمرد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۶۱۰۶

سردار تنگسیری اهداف رزمایش پیامبر اعظم را برشمرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه، اهداف برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۴ برشمرد و گفت: در این رزمایش اجرای آتش انبوه راکتی، نبرد بالگردهای بومی و هواپیماهای دوزیست نیروی دریایی با موشک‌ با موفقیت انجام شد.

به گزارش مشرق، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۴ اظهار کرد: برمبنای راهبرد و طرح هایی که در برگزاری رزمایش های سالیانه سپاه وجود دارد، امسال نیز چهاردهمین رزمایش سپاه با عنوان رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص) در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عملیات جنگنده‌های سپاه خارج از رینگ پدافندی +عکس

وی افزود: این رزمایش برمبنای بازی جنگ و راهبردهایی که در خلیج فارس و منطقه جنوب داریم شکل گرفته و در آن چگونگی ایجاد امنیت در خلیج فارس و برخورد با برهم زنندگان امنیت تمرین می شود.

دریادار تنگسیری با اشاره به سناریو ها و اقدامات صورت گرفته یگان های نیروی دریایی در این رزمایش اظهار کرد: در این رزمایش طراحی و اجرای آتش های انبوه راکتی بر روی اهداف مورد نظر، نبرد بالگرد بومی و هواپیماهای دوزیست نیروی دریایی با موشک های هدایت شونده، انجام عملیات مین ریزی دریایی آفندی و پدافندی برای قطع خطوط مواصلاتی دشمن، دفاع ساحلی و انهدام شناوری های آبی خاکی و پشتیبانی دشمن در بازی جنگ ، با موفقیت به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: سردار حاجی‌زاده: شلیک موشک بالستیک از اعماق زمین برای اولین بار در دنیا انجام شد

وی در ادامه از اجرای آتش موشک های ساحل به دریا و شناوری با دقت بالا برای انهدام ناوهای رزمی - پشتیبانی دشمن در این رزمایش خبر داد و افزود: تمرین حمله هواپیماهای بدون سرنشین  نیروی دریایی سپاه به سامانه فرماندهی و کنترل ناو هواپیمابر، تمرین تصرف شناورهای متخاصم ، رزمناوها و ناو هواپیمابر با هلی برن تکاوران یگان واکنش سریع نیروی دریایی سپاه ،استفاده از موشک های ساحل به دریا و سطح به سطح ارتقا یافته نیروی دریایی سپاه و نیزبکارگیری بسیج دریایی در چهاردهمین  رزمایش پیامبر اعظم(ص) برای تامین امنیت پایدار خلیج فارس به بهترین شکل به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: دومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه؛ شلیک موشک‌های سپاه از اعماق زمین/ حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ رصد پایگاه آمریکایی در قطر با ماهواره نور +عکس و فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه تمرین دفاع از جزایر خلیج فارس و حاکمیت و منافعی  که در این منطقه راهبردی وجود دارد را از جمله اهداف برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۴ توصیف و تصریح کرد: بیگانگان هزار مایل طی می کنند و رزمایش بر مبنای تهدید و علیه قایق های تندرو انجام می دهند اما خلیج فارس خانه ما است و این رزمایش پس از انجام ۱۳ رزمایش در منطقه خلیج فارس برگزار می شود.

 دریادار تنگسیری در پایان پیام رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۴ سپاه را دوستی و همگرایی برای کشورهای مسلمان منطقه توصیف و اظهار کرد:رزمایش ما تهدیدی برای کشورهای دوست و همسایه نیست بلکه هشداربه کسانی است که بخواهند خللی درامنیت ما ایجاد کنند و ما به عنوان سربازان ملت عزیز و مدافع منافع آنان اجازه سوء استفاده به دشمنان را نه تنها در خلیج فارس بلکه هیچ نقطه ای از جغرافیای ایران اسلامی نخواهیم داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین مشرق جزایر خلیج فارس نیروی دریایی سپاه نیروی دریایی سردار تنگسیری خلیج فارس ایران خلیج فارس رزمایش پیامبراعظم رزمایش پیامبر اعظم ص نیروی دریایی سپاه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سالن جلسات سپاه ناحیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: انسان‌های بزرگ با مجاهدت و استقامتی که دارند موانع رشد و تکامل را برمی‌دارند و هیچ گاه این موانع آنها را متوقف نمی‌کند و در جهت اهداف بلند و ارزش‌های اسلامی قدم بر می‌دادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بر همین اساس شهید مطهری عمر خود را در مبارزه با انحرافات و رژیم طاغوت سپری کرد.

وی به ویژگی‌های شهید مطهری اشاره کرد و افزود: اخلاص شهید مطهری باعث ماندگاری این شهید عزیز شد و همه عمر خود را در راه خدا صرف و در کنار غیرت دینی در برابر جریانات انحرافی نیز حساس بود و به هر وسیله‌ای که می‌توانست در برابر انحرافات ایستادگی می‌کرد.

چهکندی نژاد تاکید کرد: امروز که دانشجویان و اساتید بیش از ۲۰۰ دانشگاه در اروپا و آمریکا علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی به پا خواستند، متأسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان که اهداف استبدادی و استکباری دارند در مقابل این خیزش ایستادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: امروز بر دست دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا و اروپا دستبند می‌زنند و افرادی که به دنبال آزادی بیان هستند مهر سکوت بر لبان خود دوختند.

وی از برگزاری ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و افزود: تمام برنامه‌ها اعم از نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و جایگاه‌های بسیج با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد خبر 6091306

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد