Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حدود ۱۲ هزار نظامی آمریکایی خاک آلمان را ترک خواهند کرد که حدود ۵۶۰۰ نفر از آنها در دیگر کشورهای عضو ناتو مستقر خواهند شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبک خبری فاکس‌نیوز، «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا روز چهارشنبه در یک نشست خبری از آغاز روند خروج حدود 12 هزار نیروی آمریکایی از آلمان طی چند هفته آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک اسپر در خصوص برنامه جابجایی بخشی از نیروهای آمریکایی مستقر در آلمان به خبرنگاران گفت: «بر اساس برنامه‌ریزی یوکام [ستاد فرماندهی نیروهای آمریکایی در اروپا] تقریباً 11900 نیروی نظامی از آلمان خارج خواهند شد و تعداد نیروها از 36 هزار نفر به 24 هزار نفر کاهش خواهد یافت.»

وی افزود: «این جابجایی نیرو به گونه‌ای انجام خواهد شد که ناتو تقویت شود، قدرت بازدارندگی در برابر روسیه افزایش یابد و سایر اصولی که قبلاً به آنها اشاره کردم نیز رعایت شود.»

وزیر دفاع آمریکا در ادامه اظهار داشت: «از 11900 نیروی نظامی که آلمان را ترک می‌کنند، تقریباً 5600 نفر در سیار کشورهای عضو ناتو مستقر خواهند شد و تقریباً 6400 نفر به آمریکا بازخواهند گشت؛ هرچند بسیاری از این نیروها یا یگان‌ها مشابه به‌صورت چرخشی در اروپا مستقر خواهند شد.»

مارک اسپر درباره زمان‌بندی خروج بخشی از نیروهای آمریکایی از آلمان نیز گفت: «هدف ما این است که این جابجایی‌ها در اسرع وقت طبق اصول و با مراقبت‌های لازم از نظامیان و خانواده‌های آنها انجام شود. پیش‌بینی ما این است که بخشی از جابجایی‌ها ظرف چند هفته آینده آغاز خواهد شد و بخشی نیز مدتی به طول خواهد انجامید.»

امیدواری آلمان به شکست طرح ترامپ برای خروج نیروهای آمریکاییآمریکا جزئیات طرح خروج نیروها از آلمان را اعلام می‌کنددرخواست کتبی سران 4 ایالت آلمان از کنگره برای تداوم حضور نیروهای آمریکاییپیشنهاد آلمان برای حل مناقشات بودجه‌ای با آمریکا در ناتو

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ناتو اخبار "آلمان" نظامیان آمریکایی پنتاگون اخبار "آمریکا" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ناتو اخبار "آلمان" نظامیان آمریکایی پنتاگون اخبار "آمریکا" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ سی‌ان‌ان: نیروهای آمریکایی در منطقه از ترس رزمایش سپاه در پناهگاه خوابیدند ۲ عدنان منصور: پاسخ حزب‌الله قطعی است/ دوران بزن‌دررو برای اسرائیل پایان یافته است ۳ نقش معادله «جنگ اعصاب» در رسوایی جدید ارتش اسرائیل؛ وقتی حزب‌الله صهیونیست‌ها را به گریه می‌اندازد ۴ پیروزی بایدن در انتخابات چه معنایی برای روسیه خواهد داشت؟ ۵ کلافه شدن صهیونیست‌ها از جنگ روانی استادانه حزب الله ۶ هشدار وزیرخارجه یمن به اسرائیل/ حمله به حزب الله حمله به تمام محور مقاومت است ۷ گاف بزرگ نتانیاهو در مزارع شبعا؛ معرفی دختر ۱۹ ساله اسرائیلی به عنوان مقصر! ۸ واکنش آمریکا به رزمایش بزرگ موشکی و دریایی سپاه پاسداران مهمترین اخبار بین الملل گزارش| آمریکا آمار واقعی کشته‌های اعتراضات مردمی را چگونه کتمان می‌کند؟ یک گزارش حقوق‌بشری درباره ایالات نسبتاً متحده/ وضعیت بغرنج در آمریکای زیبا! یادداشت| توافقنامه ریاض و تاثیر آن بر جنگ یمن؛ آیا این توافق اجرایی خواهد شد؟ مصاحبه| استاد دانشگاه لبنان: ​​​​​​​فقط با قدرت می‌توان جلوی اقدامات تجاوزکارانه آمریکا ایستاد مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم گزارش تسنیم از ۶ ویژگی رزمایش بزرگ سپاه در خلیج فارس| غافلگیری از زیر زمین تا ماورای جو+فیلم و عکس تلاش بی‌بی‌سی فارسی برای مبهم ماندن پرونده غلامرضا منصوری گزارش| آمریکا آمار واقعی کشته‌های اعتراضات مردمی را چگونه کتمان می‌کند؟ منظور رهبر انقلاب از "متفکر غربی سرگردان" در پیام حج امسال کیست؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناتو اخبار آلمان نظامیان آمریکایی پنتاگون اخبار آمریکا ناتو اخبار آلمان نظامیان آمریکایی پنتاگون اخبار آمریکا نیروهای آمریکایی وزیر دفاع آمریکا بین الملل خواهند شد حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند

معترضان آمریکایی به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع این کشور در مجلس سنا را قطع کرده و خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

به گزارش ایسنا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز سه شنبه در جلسه سنا مدعی شد کشورش از نبود طرحی برای حفاظت از غیرنظامیان در شهر رفح واقع در جنوب غزه نگران است و با انجام عملیات نظامی در رفح بدون وجود برنامه‌ای مشخص در مورد سلامت شهروندان مخالف است.

به نقل از پایگاه خبری «عربی۲۱»، آستین مدعی شد که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بخواهد بدون وجود برنامه‌ای مشخص برای حفاظت از غیرنظامیان در رفح عملیات نظامی انجام دهد، واشنگتن مانع خواهد شد.

وی درباره ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال تمامی غیرنظامیان رفح پیش از حمله زمینی به این شهر ابراز تردید کرد و گفت تا این لحظه هیچ اقدامی برای انتقال مردم از رفح مشاهده نشده است.

آستین در بخش دیگری از سخنانش به جنگ اوکراین پرداخت و گفت آمریکا موشک‌های «ATACMS» به اوکراین فرستاده و با بیشترین قابلیت دفاعی به حمایت از این کشور ادامه خواهد داد.

بنا بر این گزارش، معترضان به جنگ غزه و حمایت این کشور از رژیم صهیونیستی، سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند و خواستار برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟