Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در بیانیه اتحادیه بین‌المللی حمل و نقل هوایی از کشورهای خاورمیانه خواسته شده است تا از اجرای اقدامات بهداشتی و سلامتی غیر ضروری برای مسافران که مانع از سرگیری حمل و نقل هوایی در منطقه شده، خودداری کنند.

این اتحادیه همچنین از کشورهای خاورمیانه خواسته است در زمینه حمل و نقل هوایی و معیارهایی که برای سلامت مسافران اتخاذ کردند وحدت رویه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد البکری نایب رییس اتحادیه بین المللی حمل و نقل هوایی در خاورمیانه و آفریقا گفت: مسافران حین عزیمت به پرواز با مجموعه‌ای از اقدامات مختلف مواجه می‌شوند که برای آن‌ها دردسر ساز است و بهبود صنعت هوایی را کند می‌کند.  

بنابر اعلام این اتحادیه، تست کرونا از مسافران باید سریع و درست انجام شود و اختیاری با قیمت های معقول باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است، در برخی موارد مبالغ دریافتی بابت انجام معاینه و تست کرونا بیش از ۱۵۰ دلار برای مسافران هزینه دارد.

اتحادیه بین‌المللی حمل و نقل هوایی همچنین خواستار لغو دوره قرنطینه در فرودگاه‌ها شده و تاکید کرده است، ۸۰ درصد مسافران آمادگی این را ندارند که در بدو ورود یا خروج برای مدتی قرنطینه شوند.

پیش‌تر اتحادیه بین‌المللی حمل و نقل هوایی اعلام کرده بود که بخش هوایی در خاورمیانه به دلیل شیوع کرونا به شدت متضرر شده است و درآمدهای شرکت‌های هواپیمایی در مقایسه با سال ۲۰۱۹ بیش از ۵۶ درصد کاهش یافته است.

اکثر کشورهای خاورمیانه پروازهای خود را از سر گرفتند؛ اما همچنان تعدادی از کشورهای خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی سختی از سوی مسافران هستند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا پرواز مسافرت خاورمیانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پرواز مسافرت خاورمیانه ویروس کرونا پرواز مسافرت خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند