Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: بسیاری از مشکلات استان به دلیل عدم مطالبه تاکنون حل نشده است و رسانه‌ها باید مطالبات مردم را سوژه قرار داده و آن را پیگیری کنند تا جواب لازم را اخذ کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس عصر چهارشنبه در دیدار با اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر استان اظهار کرد: باید با همکاری رسانه‌ها توانمندی‌های بالقوه استان را بالفعل کنیم چراکه توسعه گلستان از هر منظر نقش بسزای و همواره از ظرفیت هم‌افزائی آنان استفاده کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان افزود: اگر ذهنیات ما با واقعیت‌ها تطبیق داشته باشد, زمینه رشد استان تسریع خواهد شد.
وی ادامه داد: باید مزیت‌های نسبی استان را برجسته کنند تا عاملی در جهت رشد و پیشرفت استان شود.
 حق‌شناس گفت: بسیاری از مشکلات استان به دلیل عدم مطالبه تاکنون حل نشده است و رسانه‌ها باید مطالبات مردم را سوژه قرار داده و آن را پیگیری کنند تا جواب لازم را اخذ کنند.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت طرح اقدام ملی مسکن در راستای خانه‌دار شدن خبرنگاران همکاری لازم را خواهیم داشت و همچنین با استفاده از ظرفیت صندوق کارآفرینی امید از مدیران مسئول حمایت لازم را انجام می‌دهیم.
 وی گفت: حفظ کرامت اصحاب رسانه و جایگاه آنان از اهمیت بالایی برخوردار است و به آن توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.
 لازم به ذکر است در این دیدار اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان دغدغه‌های صنفی از جمله ثبت‌خانه مطبوعات و بیمه خبرنگاران و همچنین موضوعات و مسائل استان را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: هادی حق شناس استاندار گلستان اعضای خانه مطبوعات خانه مطبوعات مزیت نسبی طرح اقدام ملی مسکن صندوق کارآفرینی استاندار گلستان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: ایجاد مراکز مشاوره فعال و استفاده از ظرفیت خیرین یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش مشکلات دانشجویان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جهانگیر جوانمرد در نشست با مسئولان فرهنگی دانشگاه ها اظهار داشت: در صورتی که از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها، نخبگان و صاحبنظران به خوبی استفاده شود در پیشگیری از وقوع بسیاری از معضلات اجتماعی به نتایج خوبی دست می یابیم.

وی با انتقاد از فاصله فکری ایجاد شده در بین اساتید و دانشجویان خاطرنشان کرد: تقویت مهارت های ارتباطی از طریق برگزاری دوره های آموزشی و گفتمان بین اساتید و دانشجویان به منظور فراهم کردن فرصت های آشنایی با مشکلات دانشجویان و تلاش برای حل آن ضروری است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه مقوله پیشگیری یک امر فرازمانی و فراقوه ای است، گفت: یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب‌ها، استرس‌ها و نیز سایر مشکلات دانشجویان، ایجاد واحد‌های مشاوره فعال و مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌هاست که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌ها و به ویژه خیرین نسبت به حل و فصل بسیاری از این مشکلات دست پیدا کرد.

در این نشست مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها نیز با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از برنامه‌های پیشگیرانه در دانشگاه‌ها به تبیین و تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو + فیلم