Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دلیری مدیر روابط عمومی منطقه 16`گفت: نزدیک به 60 درصد از قصه و فیلمنامه فیلم سینمایی صحنه زنی، جلوی دوربین رفته و گروه در لوکیشن بوستان بعثت همچنان مشغول به ضبط هستند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، مدیر روابط عمومی منطقه با اعلام این خبر گفت: فیلم سینمایی صحنه زنی تازه‌ترین پروژه در دست ساخت به نویسندگی و کارگردانی علیرضا صمدی و تهیه کنندگی مجیدرضا بالا است که این روزها با قصه ای در ژانری اجتماعی و خانوادگی با صحنه هایی ملتهب در لوکیشن های مختلف همچنان مراحل تولید و ضبط خود را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم که امسال در لوکیشن‌هایی در تهران کلید خورده بود، به روزهای میانی تصویربرداری خود نزدیک می‌شود، عوامل ضبط فیلم همچنان در لوکیشن بوستان بعثت هستند و با حضور برخی از بازیگران از جمله بهرام افشاری، لیندا کیانی، مجید صالحی و ... سکانس هایی از فیلم را ضبط می‌کنند.
مجید صالحی، بهرام افشاری، پیام احمدی نیا،لیندا کیانی، محمد نادری، مهتاب کرامتی و فرزانه سهیلی بازیگران فیلم صحنه زنی را تشکیل میدهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صحنه زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی همچنان روی نوار پیروزی

منچستر سیتی در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک بازی برگزار شد.

در این دیدار منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی مهمان ناتینگهام فارست بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

برای سیتی در این بازی گواردیول و ارلینگ هالند گلزنی کردند. هر دو پاس گل را کی‌ وین دی بروینه داد.

سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار گرفت البته سیتی یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت