Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران هاشمی با بیان اینکه قیمت امروز هر کیلوگرم مرغ در بازار مازندران، 18 هزار و 500 تومان است؛ گفت: تنها راهی که می‌تواند منجر به کاهش قیمت مرغ در بازار شود آن است که دولت بیاید و قیمت نهاده‌ها و هزینه‌های یک مرغدار را پایین بیاورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار مرغ و تخم‌مرغ مازندران، اظهار کرد: قیمت امروز هر کیلوگرم مرغ در بازار مازندران همچنان 18 هزار و 500 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نزدیک به یک هفته است که قیمت مرغ پس از یک افزایش 1500 تومانی، روی این قیمت ثابت مانده است و پایین نیامده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران با بیان اینکه عرضه و تقاضا علت این افزایش قیمت بوده است؛ خاطرنشان کرد: قیمت تخم مرغ به زیر 20 هزار تومان آمده است و در کانال 19 هزار تومان قرار دارد و کمی از تنش‌های قیمتی این کالا در بازار کاسته شده است.

هاشمی ادامه داد: مرغ دولتی هم نزدیک به یک هفته است که در بازار با قیمت هر کیلو 13 هزار و 500 تومان در حال عرضه است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا قیمت مرغ در بازار به نرخ مصوب تنظیم بازار نزدیک هم نشده است؛ گفت: قیمت تنظیم بازار، غیرکارشناسی بوده است و بر همین اساس، در هیچ کجای کشور، عملی نشده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران در واکنش به این سوال که قیمت حال حاضر مرغ برای مردم، خیلی گران و قابل هضم است؛ بیان کرد: بله، این قیمت برای مردم خیلی زیاد است اما مرغدار هم با این نرخ، سود میلیاردی نمی‌کند؛ علوفه‌ها و هزینه‌ها بسیار بالا رفته است.

هاشمی اضافه کرد: هر کیلو علوفه دو تا 3 هزار تومانی اکنون هر کیلو 8 هزار تومان شده است، داروها سه برابر، واکسن‌ها چند برابر، هزینه‌ها، حق بیمه و کرایه حمل، چندین و چند برابر شده است.

وی تصریح کرد: تنها راهی که می‌تواند منجر به کاهش قیمت مرغ در بازار شود آن است که دولت بیاید و قیمت نهاده‌ها را پایین بیاورد؛ دولت باید به سمتی حرکت کند که هزینه‌های تولید را برای یک مرغدار کاهش دهد و اگرنه با تحت فشار قراردادن مرغدار و بازار، کاری از پیش نمی‌رود.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، تاکید کرد: قیمت مرغ جز با کم کردن هزینه‌های مرغدار، پایین نمی‌آید؛ چرا که اصل هزینه مرغ، تامین نهاده‌ها است و جوجه به تنهایی قیمتی ندارد و باید هزینه‌ها توسط دولت، مدیریت و کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرغ و تخم مرغ مرغ در بازار هزار تومان هزینه ها قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند

به گزارش صدای ایران از تسنیم،سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله م‌شود.

فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • اهمیت سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره با حذف واسطه‌ها و صفر کردن هزینه عقد قرارداد
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه تولید طلا در پی حراج شمش در مرکز مبادله