Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ضوابط و شرایط آزمون پایانی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی اعلام شد و بر این اساس، این آزمون در شهریورماه برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 09:54 - 09 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۱۴۸

خبرگزاری میزان-  آزمون پایان دوره تکمیلی تخصص علوم آزمایشگاهی به دو صورت کتبی و عملی برگزار می‌شود. آزمون پایانی دوره ماهیت رقابتی ندارد و نمره منفی نیز برای آن لحاظ نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرط شرکت در آزمون اعم از کتبی و عملی اتمام بخش‌های آموزشی با تایید دانشگاه مربوطه است. همچنین تعداد سئوالات آزمون کتبی ۱۲۰ سئوال است که به صورت الکترونیک در روز پنجشنبه ۶ شهریور ۹۹ در مرکز سنجش آموزش پزشکی در تهران برگزار می‌شود. سؤوالات آزمون کتبی جنبه پاراکلینیکی دارد.

بیشتر بخوانید:  رقابت در اولین آزمون کرونایی کشور آغاز شد

شرط شرکت در آزمون عملی، قبولی داوطلب در آزمون کتبی است. تاریخ و دانشگاه محل آزمون در اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

حدنصاب قبولی برای هر یک از آزمون‌های کتبی و عملی ۶۳ درصد نمره تراز شده هر آزمون است. هر داوطلب حداکثر ۳ بار می‌تواند در هر یک از آزمون‌های کتبی و عملی شرکت کند.

 محتوای آزمون شامل همه بخش‌های آموزشی مندرج در برنامه آموزشی دوره تکمیلی (تمام مواد درسی دوره) است. مواد امتحانی و تعداد سئوالات آزمون کتبی و همچنین درصد یا ضریب تاثیر هر یک از مواد امتحانی در آزمون عملی بر اساس اهمیت و طول دوره خواهد بود. انتهای پیام

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علوم آزمایشگاهی آزمون دوره تکمیلی کتبی و عملی آزمون کتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی‌نژاد، صبح شنبه به خبرنگاران گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی، افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب روز جمعه هفتم اردیبهشت در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی، تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی، تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر و تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بودند.

وی افزود: تعداد کل داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی پنج گانه در استان کرمان، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

کد خبر 6089596

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است