Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- پلی استیشن ۵ دارای قابلیتی موسوم به فعالیت‌هاست که انتقال به بخش‌های متنوع بازی‌ها قبل از اتمام مرحله قبلی را ممکن می‌کند.
کنسول بازی جدید سونی موسوم به پلی استیشن ۵ دارای قابلیت منحصر به فردی است که انتقال به بخش‌های مختلف بازی‌های ویدئویی را قبل از اتمام مراحل قبلی ممکن می‌کند.

به گزارش ایتنا از مهر، روند عادی اجرای بازی‌های ویدئویی مبتنی بر پشت سرگذاردن مرحله به مرحله بازی‌های مختلف است، اما در کنسول پلی استیشن ۵ این وضعیت نیز تغییر می‌کند و کاربران می‌توانند در صورت تمایل به قلب بازی‌های گوناگون منتقل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وقتی کاربران اجرای یک بازی را در کنسول‌های بازی مختلف انتخاب می‌کنند، باید آن را از ابتدا به پیش ببرند و مراحل گوناگون را به اتمام برسانند. در نهایت بعد از طی مراحل مختلف یک بازی به اتمام می‌رسد. اما پلی استیشن ۵ دارای قابلیتی موسوم به فعالیت هاست که انتقال به بخش‌های متنوع بازی‌ها قبل از اتمام مرحله قبلی را ممکن می‌کند.

البته اینکه انتقال یادشده چگونه صورت می‌گیرد و آیا کاربران بازی‌ها در این مورد آزادی عمل دارند یا خیر هنوز به صورت یک راز باقی مانده و بعید به نظر می‌رسد تا زمان عرضه کنسول پلی استیشن ۵ مشخص شود. این قابلیت می‌تواند نحوه اجرای بازی‌های چندکاربره یا مأموریت‌های بازی‌های گوناگون را متحول کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: پلی استیشن ۵ کنسول بازی گیم انتقال به بخش پلی استیشن ۵ بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • لیست قیمت لوله جدار چاه کالوپ در ضخامت های مختلف
  • طرح تعیین حریم گسل‌های قائم‌شهر به اتمام رسید
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries