Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:36:49 GMT

پاداش خیّر خراسانی به بانوان فوتسالیست تیم ملی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۱۸۵۶

پاداش خیّر خراسانی به بانوان فوتسالیست تیم ملی

ایسنا/خراسان رضوی یک خیّر خراسانی به اعضاء تیم ملی فوتسال بانوان قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۸ پاداش داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی هیأت فوتبال خراسان رضوی، بعد از مصاحبه‌های اخیر ملی‌پوشان فوتسال بانوان که از عدم دریافت پاداش قهرمانی ۳ سال پیش خود برای قهرمانی در آسیا گلایه داشتند، با رایزنی احسان اصولی، رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی و تدین، پیشکسوت فوتبال و رییس فعلی هیات تنیس خراسان رضوی، مهدی مروج تربتی که از خیّران حوزه ورزش در استان خراسان رضوی است، به بازیکنان تیم ملی در سال ۲۰۱۸ پاداش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا شیربیگی، عضو تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان و بازیکن تیم فوتسال هیأت فوتبال خراسان رضوی با پستی اینستاگرامی در صفحه شخصی خود، نوشت: «جناب آقای مروج، خیّر محترم خراسانی، از اینکه در این ایام با پرداخت پاداش بابت قهرمانی در رقابت‌های آسیایی 2018 به بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان، دل ما را شاد کردید ممنونیم و همچنین تشکر از آقای احسان اصولی، رییس محترم هیأت فوتبال خراسان رضوی که زمینه‌ساز این اقدام شایسته شدند. 
انشالله با تداوم قهرمانی‌ها، بتوانیم دل مردم ایران را بیش از پیش شاد کنیم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سارا شیربیگی فوتسال تیم ملی فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی فوتسال بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر