Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تشکل های مردمی، پل ارتباطی بنیاد شهید با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و کل جامعه هستند به طوری که می توانند این انقلاب را از دست نا اهلان نجات دهند

به گزارش ایسنا، سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به ظرفیت این تشکل توضیح داد: حفظ انقلاب در حالی که دشمنان برای انحراف آن خیز برداشته‌اند، کار بنیاد شهید نیست بلکه کار تشکل‌های ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بنیاد شهید در نهایت دارای ساختاری اداری و حکومتی است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: تشکل‌ها، پل ارتباطی بنیاد شهید با جامعه هدف و جامعه بیرونی هستند. اگر به این موضوع اعتقاد داریم، باید برای آن برنامه‌ریزی کرده و آن را پشتیبانی کنیم. اگر بخواهیم فقط شعار بدهیم و به آن رسیدگی نکنیم، این پل فرو می‌ریزد.

وی گفت:امروز مجلس یک ظرفیت برای ما است و در استفاده از این ظرفیت تشکل‌ها قطعاً تأثیرگذارتر از بنیاد هستند؛ زیرا مجلس امروز با ۱۷۰ نماینده ایثارگر، انقلابی‌ترین مجلس به‌لحاظ جامعه ایثارگری است و ما باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.باطن تشکل‌های ایثارگری یک باطن مقدس است، که با قدرت خود می‌تواند هر مانعی را از پیش روی خود بردارد. توصیه من هم این است که در هر جایگاهی که هستیم، باید محکم از ارزش‌ها دفاع کنیم، زیرا همان چیزی است که هم دل شهدا و حضرت آقا را شاد و هم بنای انقلاب اسلامی را مستحکم می‌کند.

اوحدی ادامه داد: این در حالی است که با کمی تامل متوجه می‌شویم از این پل می‌ توان هر بار سنگین را عبور داد. هیچ وزارت خانه ای اینچنین سرمایه‌ای ندارد و سازمانهای مردم نهاد ایثارگری را اتحاد و انسجام با یکدیگر و حمایت بدون نگاه سیاسی از جامعه هدف توصیه کرد. بنده به‌عنوان یک مسئول برای حل مشکلات جامعه ایثارگری باید دست نیازم را به سمت شما تشکل‌ها دراز کنم و از شما بخواهم که در حل مشکلات جامعه ایثارگری از ظرفیت‌های خود استفاده کنید.

در این نشست، عادل مهری، مدیرکل اداره دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به معرفی اعضای دبیرخانه تشکل‌ها پرداخت و گفت: این تشکل‌ها به چهار کمیسیون مختلف بهداشت و درمان ، حقوقی و بین‌الملل، اجتماعی و فرهنگی و همچنین اقتصاد مقاومتی تقسیم شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس بنیاد شهید سعید اوحدی جامعه ایثارگری بنیاد شهید تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز