Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: انتخاب نفرات اصلی بر اساس سطح عملکرد بازیکنان در دفاع تیمی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون فوتبال،  محمد ناظم‌الشریعه در خصوص سومین اردوی تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: با حضور بازیکنان اصلی و با تجربه این مرحله از اردو را آغاز کردیم. البته پیش از اردو تست کرونا از بازیکنان گرفته شد و پس از آن تمرینات را شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه شرایط خوبی داریم، اما بازیکنان از فرم ایدهآل دور هستند. هدف ما این است که در این اردوها، بازیکنانی که توانایی انجام کارهای تاکتیکی مورد نظرمان دارند را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: دو اردوی قبلی را با دعوت از بازیکنان جوان پیش بردیم و از این اردو کارهای تاکتیکی اصلی را اجرا می‌کنیم. در حال حاضر محور اصلی تمرینات، کار روی دفاع تیمی است تا بچه‌ها به‌خوبی با برنامه‌های دفاعی آشنا شوند و هر بازیکنی که در شرایط دفاعی بتواند بهتر عمل کند، در نفرات اصلی انتخابی ما قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: همه تلاش ما این است که پیش از تحویل دادن بازیکنان به باشگاه‌هایشان، یک اردوی دیگر را در صورت امکان برگزار کنیم. اگر این اتفاق رخ بدهد، تقریباً به هماهنگی خوبی در اجرای برنامه‌هایمان می‌رسیم و پس از برگزاری اولین دور از مسابقات لیگ برتر می‌توانیم بازیکنان را برای حضور در تورنمنت فوتسال کیش آماده کنیم.

ناظم الشریعه درباره تغییر میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: به‌طورکلی سردرگمی در هیچ زمینه‌ای خوب نیست. یکی از ملاک‌های اصلی برنامه‌ریزی، در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی و آب و هوایی میزبان مسابقات است. طبق شنیده‌ها احتمال میزبانی تایلند و کویت وجود دارد که شرایط تایلند برای ما خوب نیست. دور قبل تایوان میزبان مسابقات بود و بابت تغذیه شرایط خوبی نداشتیم. اما اگر میزبان از غرب آسیا باشد از همه نظر شرایط برای ما بهتر خواهد بود. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف میزبانی آسیا مشخص شود تا تمرینات را در سه ماه باقیمانده به مسابقات، بر اساس شرایط میزبان برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد

سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات به میزبانی شریان برگزار شد.

در این جلسه که حدود ۶۰ نفر از وکلای مردم حضور داشتند، درباره اولویت‌های مجلس آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تشکیل فراکسیونی قدرتمند با سازوکاری متفاوت از مجالس گذشته، تغییر و تحول در حکمرانی مجلس، اصلاح آئین‌نامه در راستای بازگشت قدرت به نمایندگان و صحن، انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها براساس برنامه و تخصص و حرکت به سمت مجلس کارآمد از مهمترین نکاتی بود که در سخنان منتخبان بیشترین اشتراک را داشت.

یادآور می‌شود مرحله دوم انتخابات مجلس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت سال جاری در تهران و ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر برگزار خواهد شد و با انتخاب ۴۵ منتخب دیگر، شرایط برای آغاز به‌کار مجلس دوازدهم در روز ۷ خردادماه فراهم می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • عملکرد تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم