Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته دو دیفرانسیل هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با اشاره به روحیه انسان دوستانه سنگین سواران البرزی گفت: تمام ورزشکاران اتومبیلرانی به خصوص رانندگان خودروهای آفرود در مواقع بحرانی خوش درخشیده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سهراب عطایی اظهار کرد: خانواده دو دیفرانسیل استان البرز به محض اینکه احساس کند یک نقطه از کشور به حضور ماشین های سنگین نیاز دارد عاشقانه و به سرعت خود را بهمحل وقوع حادثه می رساند و حوادثی نظیر سیل استان گلستان و پلدختر، زلزله کرمانشاه و آق قلا، سیل روستای سیجان و امدادرسانی به خودروهای سواری در برف و کولاک گواه بر این ماجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تجربه بیش از 30 سال شرکت در مسابقات اتومبیلرانی و کسب مقام های مختلف در کشور وضعیت رشته اتومبیلرانی به خصوص خودروهای دو دیفرانسیل را مثبت تلقی کرد و گفت: البرز سرشار از نیروی مستعد انسانی است که با همت و تلاش شبانه روزی هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری در بهترین مسیر ممکن هدایت شده است.

رئیس کمیته دو دیفرانسیل هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز ضمن تقدیر از اعتماد ریاست این هیئت خاطرنشان کرد: اگر امروز البرز به قطب اتومبیلرانی و موتور سواری کشور تبدیل شده همه اش مدیون زحمات آقای درویشی است که با اعتماد و حمایت از کمیته های مختلف باعث شده تا تمام اعضای کمیته و ورزشکاران عاشقانه برای رشد و اعتلای ورزش البرز تلاش کنند.

عطایی ضمن دعوت از مردم جهت تشکیل کانون هواداران اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: همانگونه که مردم گلستان به سوارکاران خود می نازند و مازندرانی ها به کشتی گیران خود افتخار می کنند، بدون شک البرزی ها هم می توانند خود را صاحب و یکه تاز در اتومبیلرانی بدانند و از این رشته و ورزشکارانش حمایت کنند.

وی تصریح کرد: هواداران زنجانی و قزوینی پا به پای ورزشکاران خود در شهرهای مختلف حضور پیدا می کنند و امیدوارم ورزشکاران البرزی که همواره صاحب مقام هستند دیگر در مسابقات تنها نباشند و از حضور هم استانی های خود استفاده کنند.

رئیس کمیته دو دیفرانسیل هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با اشاره به پر هزینه بودن این رشته گفت: ممکن است هرکسی نتواند از پس هزینه های سنگین اتومبیلرانی بربیاید و بسیاری از استعدادها شناخته نشوند اما با یک دغدغه و وحدت همگانی می توان ضمن شناسایی این رشته به مردم متعاقبا سرمایه گزاران زیادی را نیز جذب کرد.

عطایی عنوان کرد: بسیاری از عاشقان اتومبیلرانی هستند که با کم کردن هزینه های واجب زندگی خود آن را صرف ماشین هایشان می کنند اما باید پذیرفت که البرز امروز این قابلیت را دارد تا با جذب سرمایه گزاران بخش خصوصی در خارج از کشور هم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی به برگزاری مسابقات بزرگ آفرود کشور به میزبانی البرز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بحران کرونا مانع تحقق اهداف شده است اما به طور حتم به محض مساعد شدن شرایط شاهد برگزاری مسابقات بزرگ آفرود با حضور قوی ترین اتومبیلران های کشور در استان البرز خواهیم بود.

رئیس کمیته دو دیفرانسیل هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز در پایان ضمن درخواست از ورزشکاران و رانندگان خودروهای سنگین گفت: ممکن است این روزها برای تمرین ورزشی یا تفریح به طبیعت برویم اما هرگز نباید فراموش کنیم که ما میهمان طبیعت هستیم و باید رسم احترام را بجای آوریم. به خصوص با توجه به گرمای هوا باید مراقب طبیعت باشیم تا زمین را با همین زیبایی کنونی به فرزندانمان تحویل دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسابقات مسابقات آفرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور ۱۶۱۸ حافظ از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در ۷ حوزه استان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی همتی‌فر امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه، در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این آزمون بزرگترین رویداد قرآنی کشور و در ۳ مقطع ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان در نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون به ۷ حوزه در استان شامل تربت جام، خواف، نیشابور، سبزوار، کاشمر و ۲ حوزه در مشهد ارتقاء یافت.

همتی‌فر بیان کرد: قبول شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک هم‌تراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک هزینه تحصیلی برخوردار شوند.

وی ادامه داد: در این راستا مدارک تخصصی جهت تشویق و حمایت به حافظان قرآن اعطا می‌شود که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور صادر و به حافظان واجد شرایط تعلق می‌گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این راستا افرادی که اهتمام به حفظ قرآن کنند با حفظ ۱۰ جزء می‌توانند مدرک دیپلم، با حفظ ۲۰ جزء می‌توانند مدرک فوق دیپلم و با حفظ ۳۰ جزء در سطح سه می‌توانند مدرک کارشناسی، حافظان در سطح ۲ کارشناسی ارشد و حافظان در سطح یک مدرک دکتری دریافت کنند.

وی اضافه کرد: به لحاظ ثبت‌نام در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خراسان رضوی با ۱۶۱۸ شرکت کنند بیشترین آمار و رتبه اول را نسبت به سایر استان‌های کشور دارد و نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: از این تعداد شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و با توجه به اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان استان به تعداد ۵۳۳ خانم و ۲۷۶ آقا از مشهد هستند بنابراین دو حوزه آزمون در مشهد در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: آزمون کتبی با کیفیت کنکور برگزار می‌شود و در مرحله شفاهی که باید حسن حفظ، صوت ، لحن، وقف و ابتدا مورد ارزیابی قرار گیرد نظارت داوران از سوی مرکز بر آزمون شفاهی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • حکم سنگین کمیته انضباطی برای هوادار جنجالی سپاهان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • (تصاویر) مسابقات آفرود در قزوین
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • مسابقات چند جانبه آفرود – قزوین
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • آغاز مسابقات آفرود در شهر مهرگان قزوین
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی