Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@03:02:34 GMT

سالاری رئیس شورای مرکزی حزب همبستگی شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۴۳۲۴

سالاری رئیس شورای مرکزی حزب همبستگی شد

محمد سالاری قائم مقام حزب همبستگی به عنوان رئیس شورای مرکزی این حزب انتخاب شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، جلسه شورای مرکزی حزب همبستگی با حضور دبیرکل، اعضای شورا و هیأت بازرسی در محل دفتر مرکزی حزب برگزار شد. در این جلسه علی اصغر احمدی دبیر کل حزب همبستگی به تشریح وضعیت عمومی فضای سیاسی و اقتصادی کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش فعالیت کمیته‌ها و شاخه‌های حزب توسط رئیس هیأت اجرایی ارائه و اعضای شورای مرکزی نیز به ارائه نظرات پیشنهادی خود در خصوص نحوه تداوم بهینه فعالیت کمیته‌ها و شاخه‌های حزب پرداختند.

درخواست کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز مبنی بر ارائه دیدگاه‌های احزاب عضو این شورا درخواست نحوه آسیب‌شناسی و نظام تصمیم‌سازی و تصمیم گیری جریان اصلاحات و تدوین مانیفست جامع اصلاح طلبان معطوف به حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد محورهای مطروحه در این زمینه در کمیته‌ها، شاخه‌ها و دفتر سیاسی حزب با اولویت مورد بررسی کارشناسی جدی قرار بگیرد.

موضوع تفکیک مسئولیت دبیرکلی و ریاست شورای مرکزی نیز در دستورکار جلسه شورای مرکزی حزب قرار گرفت و نهایتا با تصویب اعضای شورای مرکزی این دو مسؤولیت از هم تفکیک و محمد سالاری به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب انتخاب شد.

محمد سالاری هم اکنون عضو شورای اسلامی شهر تهران و قائم مقام حزب همبستگی ایران است. علی اصغر احمدی دبیر کل حزب نیز معاون فعلی هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری برعهده دارد و معاونت سیاسی وزارت کشور در دوره اول دولت روحانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران حزب همبستگی شورای مرکزی حزب حزب همبستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، شورای امنیت قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای را در رابطه با کشف گورهای دسته جمعی در غزه برگزار کند.

این جلسه به درخواست الجزایر برگزار خواهد شد.

این جلسه قرار است روز سه شنبه برگزار شود و هنوز مشخص نیست چه کشورهایی طی آن به ارائه توضیحات در مورد موضوع جلسه برای اعضای شورای امنیت خواهند پرداخت.

در هفته های اخیر همزمان با عقب نشینی نظامیان صهیونیست از برخی مناطق غزه، گورهای دسته جمعی متعددی درنوار غزه کشف و صدها جسد از آنها خارج شده است.

کد خبر 6096917 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس