Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه "کاروان نور" چهارشنبه ٨ مرداد در محل شورای عالی قرآن برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ویژه برنامه "کاروان نور" چهارشنبه ٨ مرداد در محل شورای عالی قرآن برگزار شد. در این مراسم، ضمن گرامیداشت ایام حج، بخشی از خاطرات حضور کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع در سال‌های گذشته مرور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساتیدی همچون حمیدرضا مستفید، کریم منصوری، حمیدرضا احمدی‌وفا و محمدتقی میرزاجانی در این مراسم حضور داشتند. همچنین ارتباط تصویری با محمود لطفی‌نیا و عبدالواحد سعیدی زاده (پدر شهید محمدسعید سعیدی زاده) صورت گرفت.

کریم منصوری در ابتدای جلسه، آیات ١٢4 تا ١٢٨ سوره بقره و احمدی وفا آیات ٢6 تا ٣٢ سوره حج را تلاوت کردند و حمیدرضا مستفید نکاتی از مفاهیم و معارف این آیات را بیان کرد. در ادامه جلسه، ابتهال با موضوع بخشی از دعای امام حسین(ع) در روز عرفه توسط محمود لطفی نیا اجرا شد.

حاضران، با مرورخاطراتی از سفر معنوی حج در سال های قبل، به بیان تأثیرات و توفیقات فراوان این مأموریت تبلیغی پرداختند.

عبدالواحد سعیدی‌زاده پدر شهید قرآنی منا با استناد به آیات و روایات، شکرگزاری دائم به درگاه پروردگار را از وظایف یک انسان برشمرد و آن را توفیق الهی دانست.

وی افزود: ما به عنوان خانواده‌های شهدای فاجعه منا، چیزی جز سپاسگزاری به درگاه خداوند متعال نداریم که فرزندان ما را برگزید و در حالی که آنان را در سرزمین وحی پاک کرد، به سوی خود بالا برد.

تکریم و بزرگداشت جایگاه شهدای قرآنی منا در سال ١٣٩4 از جمله شهیدان حسن دانش، محسن حاجی حسنی کارگر، محمدسعید سعیدی زاده، امین باوی و فؤاد مشعلی، از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قرآن کریم سازمان حج و زیارت شهدای منا سرزمین منا شورای عالی قرآن بیشتر بخوانید... پیگیری خواسته‌های خانواده‌های شهدای منا مورد توجه مسئولین باشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیگیری خواسته‌های خانواده‌های شهدای منا مورد توجه مسئولین باشد واژه های کاربردی مرتبط قرآن کریم سازمان حج و زیارت شهدای منا سرزمین منا شورای عالی قرآن پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ نماهنگ|"دعای عشق" ویژۀ روز عرفه ۲ وزیر بهداشت با وعاظ و مداحان دیدار کرد/ طاهری: استفاده هیئت های مذهبی از فضای باز باید یک فرهنگ شود ۳ ناجی عملیات‌های دفاع مقدس از نگاه حاج قاسم سلیمانی چه کسی بود؟ ۴ حجت‌الاسلام سرلک: عرفه، عامل تقویت پایه‌های ایمان است/ چرا باید با دعای عرفه انس بگیریم؟ ۵ آزادی سهام بانک دی ۶۰۰ هزار ایثارگر از هفته آینده/از اختلاس در بنیاد شهید بی خبرم ۶ قرائت "دعای عرفه" با نوای محمود کریمی ۷ آداب و اعمال شب و روز عید قربان ۸ مراسم دعای عرفه در ۴ هیئت تهران برگزار می‌شود مهمترین اخبار فرهنگی حجت‌الاسلام سرلک: عرفه، عامل تقویت پایه‌های ایمان است/ چرا باید با دعای عرفه انس بگیریم؟ ناجی عملیات‌های دفاع مقدس از نگاه حاج قاسم سلیمانی چه کسی بود؟ آشنایی با ابعاد شخصیتی سفیر ویژه امام حسین(ع)/ مسلم بن عقیل چگونه مورد اعتماد ائمه اطهار(ع) شد؟ شبکه‌های خارجی تلویزیون، خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان/ خودمان را محاصره نکنیم، دور خودمان دیوار نکشیم مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می کنیم اینفوگرافیک/ رزمایش اقتدار سپاه / شلیک موشـک‌های بالستیک سپاه به‌سمـت ماکت ناو آمریکایی رئیس جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرآن کریم سازمان حج و زیارت شهدای منا سرزمین منا شورای عالی قرآن قرآن کریم سازمان حج و زیارت شهدای منا سرزمین منا شورای عالی قرآن شورای عالی قرآن سعیدی زاده شهدای منا دعای عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۷ فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

آخرین دیدار دو تیم با برتری ۲ بر صفر به سود استقلال خاتمه پیدا کرد. استقلال و تراکتور تا به حال ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۲۷ مسابقه با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت و ۱۴ بازی با برتری سرخپوشان دیار آذربایجان همراه بوده و ۱۴ دیدار از رویارویی‌های دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. 

حواشی آخرین رویارویی دو تیم به شرح زیر است:

*علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از آغاز بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و با هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خوش و بش پرداخت. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*آنتونیو مانیکونه مربی تیم ملی ایران برای تماشای دیدار در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*محمد نادری مدافع سابق استقلال از سوی هواداران تشویق شد. 

*خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران به عنوان ناظر ویژه این مسابقه را زیر نظر داشت.

*رضا میرزایی و جابر انصاری بازیکنان سابق استقلال این بازی را تماشا ردند.

*میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال تهران نظاره‌گر این بازی بود. او به محض دیدن نکونام با وی خوش و بش کرد. ماجدی در زمان حضور نکونام در استقلال سرپرست ابی پوشان بود.

*یکی از هواداران تراکتور به دلیل بیماری ناچار به ترک ورزشگاه شد.

*جواد نکونام و پاکو خمز سرمربیان دو تیم برخورد بسیار صمیمانه‌ای داشتند.

*بهنام بانی خواننده مطرح استقلال برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور داشت.

*از پرچم لباس جواد نکونام رونمایی شد و سرمربی آبی‌های پایتخت مورد تشویق قرار گرفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*عارف آقاسی، مهدی شیری و محمد نادری پیش از آغاز بازی به سمت جواد نکونام رفتند.

*جو بازی در ابتدای کار کاملا به نفع استقلالی‌ها بود و تشویق بی‌امان هواداران استقلال، مجالی برای طرفداران تراکتور نگذاشت.

*در دقیقه ۲۶ بازی، ایمان سلیمی گل اول استقلال و اولین گلش برای این تیم را به ثمر برساند که خوشحالی بی‌حد و اندازه هواداران استقلال را به همراه داشت و کادر فنی آبی‌ها نیز به شدت خوشحالی کردند.

*شجاع خلیل زاده پس از گل استقلال با انگشت دست راست خود به هواداران استقلال علامت هیس نشان داد.

*در روند بازی، چند بار نزدیک بود تا درگیری میان بازیکنان دو تیم شکل بگیرد اما داور مانع از این اتفاق شد.

*هواداران استقلال برای کری خوانی خطاب به هواداران تراکتور، شعار «عیبی یوخ» را سر دادند.

*روی یک ضربه کرنر برای تراکتوری‌ها، هواداران استقلال به سمت بازیکن تراکتور اشیایی پرتاب کردند که به درخواست چند بازیکن استقلال این کار متوقف شد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود