Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:24:28 GMT

جاسوسی خانم مدیر؛ کلید انتقال هاورتز به چلسی؟!

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۵۳۱۸

جاسوسی خانم مدیر؛ کلید انتقال هاورتز به چلسی؟!

مارینا گرانوفیسکایا، مدیر ورزشی باشگاه چلسی قصد دارد به روشی منحصر به فرد و جالب انتقال کای هاورتز به استمفورد بریج را قطعی کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که چلسی از جذب ستاره بایرلورکوزن یعنی کای هاورتز کمی نا امید شده است چراکه باشگاه آلمانی با کمتر از 90 میلیون پوند راضی به نهایی شدن این انتقال نمی‌شود اما آبی‌های لندن قصد دارند با 70 میلیون پوند جذب پدیده آلمانی را قطعی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیلد آلمان اما ادعای جالبی را در رابطه با این انتقال مطرح کرده و مدعی شده که مدیر ورزشی باشگاه چلسی یعنی مارینا گرانوفیسکایا قصد دارد به روشی جالب این معامله را تسهیل ببخشد. بر اساس ادعای منبع آلمانی گرانوفیسکایا درباره رودی فولر و فرناندو کایو تحقیق کرده است چرا که در واقع این دو نفر از سوی لورکوزن به عنوان مذاکره کنندگان با چلسی برای انتقال هاورتز معرفی شده اند؛ تا جایی که حالا در آلمان از این اقدام مدیر ورزشی چلسی به عنوان یک جاسوسی یاد می‌شود.

 

 

 

 

خانم مارینا گرانوفیسکایا کسی است که رومن آبراموویچ بلافاصله پس از خرید باشگاه چلسی در سال 2003 به او اعتماد کرد و وی را با خود به باشگاه لندنی آورد. گرانوفیسکایا به خاطر مهارت‌های بالایش در زمینه مذاکره با باشگاه‌ها از شهرت بسیار زیادی برخوردار است و حتی بسیاری معتقد هستند که او قدرتمندترین زن حاضر در دنیای فوتبال به حساب می‌آید.

 

گرانوفیسکایا اخیراً و در تابستان سال گذشته در حالی خیلی تا پایان قرارداد ادن هازارد با آبی‌های لندن باقی نمانده بود، این ستاره بلژیکی را با مبلغ 130 میلیون یورو به رئال مادرید فروخت تا یک بار دیگر نبوغ خود را نشان داده باشد. او که هم وطن آبراموویچ و روسیه ای است، در این تابستان نیز پرکار ظاهر شده و به چلسی در راه جذب حکیم زیاش و تیمو ورنر کمک ویژه ای کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که او قصد دارد هر طور که شده و با به کار بردن هر روشی انتقال کای هاورتز به استمفوردبریج را هم قطعی کند.

 

 

چلسی بایرلورکوزن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی بایرلورکوزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)

گل راجرز به چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)