Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر اکثریت سنای آمریکا در واکنش به پیشنهاد رئیس‌جمهور این کشور برای به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که تحت هر شرایطی، انتخابات آمریکا در موعد مقرر برگزار خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «میچ مک‌کانل» رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا روز پنج‌شنبه در واکنش به پیشنهاد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور برای به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با اعلام اینکه به تعویق افتادن انتخابات در آمریکا یک اتفاق بی‌سابقه است، تأکید کرد که انتخابات ریاست‌ جمهوری این کشور در تاریخ مقرر یعنی سوم نوامبر [13 آبان] سال جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میچ‌ مک‌کانل که با شبکه خبری WNKY گفتگو می‌کرد، در خصوص امکان به تعویق افتادن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت: «در تاریخ این کشور حتی در زمان وقوع جنگ، رکود و جنگ داخلی، ما هرگز شاهد این نبوده‌ایم که یک انتخابات فدرال در موعد مقرر خود برگزار نشود.»

وی افزود: «ما راهی برای اینکه انتخابات در روز سوم نوامبر برگزار شود، خواهیم یافت. هر شرایطی هم که پیش بیاید، ما انتخابات را در تاریخ سوم نوامبر که از قبل برنامه‌ریزی شده، برگزار می‌کنیم.»

در شرایطی که با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا و ناتوانی دولت ترامپ در مهار این ویروس احتمال برگزاری انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا به‌صورت پستی و غیرحضوری را افزایش داده است، ساعاتی قبل دونالد ترامپ در پیامی توئیتری پیشنهاد به تعویق انداختن انتخابات را مطرح کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا صبح روز پنج‌شنبه به وقت محلی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «با رأی‌گیری سراسری به صورت پستی (نه رأی‌گیری غیابی که کار خوبی است)، انتخابات 2020 غیردقیق‌ترین و متقلبانه‌ترین انتخابات در تاریخ خواهد بود و به مایه خجالت برای ایالات متحده بدل خواهد شد. بهتر نیست که انتخابات را تا زمانی که مردم بتوانند به نحوی مناسب و امن رأی بدهند، به تعویق بیندازیم؟؟؟»

ساعتی پس از انتشار پیام توئیتری دونالد ترامپ، «اِلن وینتراب» از اعضای ارشد کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا با اشاره به اینکه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از اختیارات لازم برای به تعویق انداختن انتخابات این کشور برخوردار نیست، تأکید کرد که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید در موعد مقرر برگزار شود.

الن وینتراب که از سال 2002 عضو کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا بوده و در سه دوره یک‌‌ساله ریاست این کمیسیون را نیز بر عهده داشته است، در واکنش به پیشنهاد دونالد ترامپ برای به تعویق انداختن انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر [آبان 99] گفت: «نه آقای رئیس‌جمهور. شما این اختیار را ندارید که تاریخ انتخابات را عوض کنید. تاریخ انتخابات نباید عوض شود.»

کمیسیون انتخابات آمریکا: ترامپ اختیارات لازم برای به تعویق انداختن انتخابات را نداردواکنش سندرز به پیشنهاد ترامپ برای به تعویق انداختن انتخابات آمریکاترامپ خواستار به تعویق انداختن انتخابات آمریکا شدادعای پامپئو درباره تلاش روسیه، چین و ایران برای تاثیر در روند انتخابات آمریکاهشدار درباره وقوع بحران پس از انتخابات آمریکا/ آیا ترامپ شکست احتمالی را می‌پذیرد؟اندیشکده| کاتو: حمایت معاونان بوش از بایدن نشان از کثیف بودن روند انتخابات آمریکا دارد

انتهای پیام/.

 

 

 

R1535/P36355/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا حزب جمهوری خواه سناتورهای آمریکایی اخبار "آمریکا" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا حزب جمهوری خواه سناتورهای آمریکایی اخبار "آمریکا" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است ۲ پوتین: اثربخشی و اطمینان از ایمنی واکسن کرونا باید مطلق باشد ۳ توهین نماینده پارلمان هند به مسلمانان ۴ سی‌ان‌ان: نیروهای آمریکایی در منطقه از ترس رزمایش سپاه در پناهگاه خوابیدند ۵ امارات چه خوابی برای عمان دیده است؟ ۶ بازداشت ۹۳۶ حاجی در عربستان سعودی ۷ بانک‌های چینی برای فاصله گرفتن از سوئیفت آماده می‌شوند ۸ الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد مهمترین اخبار بین الملل گفتگوی اختصاصی| سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر: اگر زندانیان ما آزاد نشوند مذاکره نمی‌کنیم کمیسیون انتخابات آمریکا: ترامپ اختیارات لازم برای به تعویق انداختن انتخابات را ندارد وزارت خارجه: دعوی ایران علیه بانک‌های مختلف کره‌ای در دست پیگیری است انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شرق افغانستان ۱۸ کشته بر جای گذاشت مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم(ص)۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می‌کنیم رئیس‌جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا حزب جمهوری خواه سناتورهای آمریکایی اخبار آمریکا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا حزب جمهوری خواه سناتورهای آمریکایی اخبار آمریکا برای به تعویق انداختن انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات آمریکا جمهوری آمریکا دونالد ترامپ ترین اخبار رئیس جمهور بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۰ را بخوانید؛

آقای [سیدرضا] زواره‌ای، [عضو حقوقدان شورای نگهبان] آمد. برای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری مشورت‌ کرد. گفتم، با توجه به اجبار استعفا از شورای نگهبان، لازم است با اعضای شورا مشورت‌ کند. فکر می‌کند در میزگرد [مناظره] تلویزیونی با نامزدان دیگر، می‌تواند نظر مردم را به برنامه‌هایش جلب کند. محمدتقی، مباشر کارهایمان در بهرمان آمد. مریض است و عازم سفر کربلاست.

آقای [صادق] زیباکلام، [استاد دانشگاه تهران]، برای انجام سومین قسمت مصاحبه آمد و گفت، کتابی در مورد انتقادات و جواب‌ها مربوط به من در جریان انتخابات مجلس، به نام «هاشمی و دوم خرداد» نوشته است. عصر آقای پروفسور [محمدنبی] نعمتی، [جراح مغز و اعصاب در دانشگاه بُن]، رئیس متخصصان ایرانی مقیم آلمان آمد و گفت، ۲۴۰۰ ایرانی در سازمانشان عضوند و به فکر راه‌انداختن بیمارستانی در جزیره کیش، به عنوان بیمارستان بین‌المللی با بهترین استاندارد هستند. بناست برای بررسی، به کیش برود؛ تشویق کردم.

آقای [سیدحسین] موسویان آمد و گفت، اعضای حزب اعتدال و توسعه، حزب را جدی نمی‌گیرند و تعهدی را که برای روزنامه داده‌اند، نپرداخته‌اند و حاضر نیستند در انتخابات فعال باشند و آقایان [محمدباقر] نوبخت و [اکبر] ترکان، نامزدی را هم قبول نکرده‌اند و بعضی‌ها ‌خواستند که حزب از آقای [سیدمحمد] خاتمی حمایت کند که رأی نیاورد. پیشنهاد ‌کرد که دکتر [حسن] روحانی، خوب است معاون‌اول رئیس‌جمهور بشود. سفر دکتر روحانی به پاکستان را موفق توصیف کرد.

دانشجویان و طلاب ممتاز بسیجی [شرکت‌کنندگان در نهمین مجمع سراسری دانشجویان و طلاب بسیجی ممتاز کشور] آمدند. آقای [علیرضا] زاکانی، [رئیس سازمان بسیج دانشجویی] گزارش داد. از میان چهار هزار داوطلب، ۴۰ دانشجو و ۱۵ طلبه انتخاب شده‌اند. برای آنها صحبت مفصلی در اهمیت تعهد و تخصص با هم و ضرورت تلاش بیشتر علمی کردم.

امروز در اندونزی، مجلس گام دوم را در محکوم کردن عمل [آقای عبدالرحمن وحید]، رئیس‌جمهور برداشت که اگر یک گام دیگر بردارد، ساقط می‌شود. درگیری‌ها در فیلیپین هم ادامه دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901072

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند