Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@18:54:03 GMT

مسجد سلیمان شهری در محاصره سدها اما با لبانی تشنه!!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۹۲۵۷

مسجد سلیمان شهری در محاصره سدها اما با لبانی تشنه!!

گروه استان‌ها-شهرستان مسجدسلیمان با وجود منابع آب قابل دسترس فراوان با مشکل کمبود آب مواجه است.مردم این شهر از بی آبی و بی توجهی مسئولین گلایه مند هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان؛ در فاصله 25 کیلومتری شمال شرق مسجدسلیمان سد مسجدسلیمان و در فاصله50 کیلومتری شمال شرقی این شهر سد شهید عباسپور قرار دارد که مخزن این دو سد به ترتیب 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 میلیارد متر مکعب و 3.2 میلیارد متر مکعب آب در خود جای داده است. این درحالی است که با وجود این حجم عظیم از ذخایر آب، مردم این شهرستان  با مشکل کمبود شدید آب مواجه و از سهمیه بندی آب به شدت گلایه مند هستند.

گلایه مردم مسجدسلیمان از قطعی مکرر آب شرب

در مصاحبه‌ای که با ساکنان برخی از مناطق مسجدسلیمان داشتیم  آنها می‌گویند در بعضی هفته‌ها چند روز دسترسی به آب نداشتند و زمانی هم که آب وصل می‌شد تنها دوساعت آنهم با فشاری بسیار کم.

اظهارات یک بام و دو هوای فرماندار درباره مساله بی آبی روستای رویضات رامشیرچرا خوزستان ‌با رودخانه‌های خروشان ‌باید از کمبود آب؛ لب تشنه باشد؟ / روستائیان بهبهان‌ در شبانه‌روز فقط 2 ساعت آب دارند + فیلمگزارش ویدئویی| بی‌آبی ‌روستاهای باغملک در همجواری رودخانه‌های خروشان / مردم این روزها تشنه‌اند

فرسودگی  شبکه آبرسانی از اصلی‌ترین عوامل 

عبدالله هیهاوند، رئیس اداره آبفا شهرستان مسجدسلیمان علت این مشکل را بالا رفتن جمعیت و عدم وجود ظرفیت لازم در شبکه آبرسانی برای پوشش این جمعیت و همین طور فرسودگی و قدیمی بودن شبکه آبرسانی شهر می‌داند.

وی افزود : برای حل این مشکل نیازمند اعتبارات مالی جهت ترمیم و اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مسجدسلیمان هستیم.

به گزارش تسنیم، مردم شهرستان مسجدسلیمان از مسئولین تقاضا دارند که به این نیاز ضروری و این معضل بزرگ یعنی کمبود آب رسیدگی کنند چون مسجدسلیمان در محاصره سدهاست اما لبان تشنه و ترک خورده آن جای تعجب دارد!

انتهای پیام/341/ی

R41468/P/S6/CT7 بیشتر بخوانید... گزارش| متخصصان قرارگاه سازندگی ‌خاتم‌الانبیاء تشنگی غیزانیه را برطرف می‌کنند‌ / ‌فاز سوم ‌آبرسانی "شهید سلیمانی" ‌اجرا می‌شود چرا صدای تشنگی مردم بلوچستان به گوش نمی‌رسد؟ کهگیلویه و بویراحمد| حکایت دردآور «تشنگی» اهالی یکی از بزرگترین روستاهای جنوب ایران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش| متخصصان قرارگاه سازندگی ‌خاتم‌الانبیاء تشنگی غیزانیه را برطرف می‌کنند‌ / ‌فاز سوم ‌آبرسانی "شهید سلیمانی" ‌اجرا می‌شود چرا صدای تشنگی مردم بلوچستان به گوش نمی‌رسد؟ کهگیلویه و بویراحمد| حکایت دردآور «تشنگی» اهالی یکی از بزرگترین روستاهای جنوب ایران پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سخنگوی وزارت خارجه: اروپا به تعهدات یازده‌گانه‌اش در قِبال برجام پایبند باشد / کره جنوبی از باز پرداخت بدهی‌اش ‌به ‌ایران سر باز می‌زند ۲ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۳ مربی تراکتور: ۳ امتیاز بازی با پیکان برای‌مان حیاتی است/ به دنبال رتبه دوم هستیم ۴ ماجرای برگرداندن آچار امانی بعد از ۱۷ سال به شرکت هپکو+ فیلم ۵ گزارش ویدئویی| مصائب مردم در روستاهای ‌بشاگرد/ باران تابستانی هم راه‌های ارتباطی ‌‌را مسدود می‌کند ۶ حاجی‌دلیگانی: در طرح دو فوریتی حمایت از خانوارهای نیازمند حق به حق‌دار می‌رسد ۷ گزارش ویدیوئی|‌موقعیت استراتژیک چابهار فرصتی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها ۸ سایه سنگین کرونا بر گلخانه‌های مشهد/ نفس گلخانه‌ها به شماره افتاد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی|‌موقعیت استراتژیک چابهار فرصتی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها تصادف زنجیره‌ای و واژگونی اتوبوس در آزادراه کرج-قزوین/ ۲ نفر فوت و ۳۱ نفر مصدوم شدند نماز عید سعید قربان در سراسر استان گیلان اقامه شد سیستان‌ و بلوچستان از مرحله هشدار کرونا خارج شد/ با همراهی مردم به شرایط سفید می‌رسیم مهمترین اخبار تسنیم مهلت ۳ ماهه به مالکان واحدهای خالی برای فرار از پرداخت مالیات سنگین جدیدترین استفتاء رهبر انقلاب دربارۀ ذبح و قربانی جنگ سرد آمریکا و چین مسیر جریان های انرژی را تغییر می دهد دامنه تحریم فلزات ایران گسترش یافت پاسخ آیت الله سیستانی به استفتایی درباره نحوه برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در سایه کرونا درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان مسجدسلیمان شبکه آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • چرا روس‌ها تشنه کپی پهپاد ایرانی هستند؟
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • علت تشنگی بعد از خواب چیست؟