Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین فروشگاه عرضه کالاهای ایرانی توسط سازمان اتکا در ونزوئلا افتتاح شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، در سال جهش تولید و در جهت افزایش صادرات غیرنفتی و با هدف کمک به تولید ملی در شرایطی که کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته‌اند، سازمان اتکا با همت، تلاش و تجربه خود در فرآیند تولید و عرضه محصولات و با هدف افزایش تولید و صادرات، اولین فروشگاه عرضه کالاهای مصرفی ساخت ایران موسوم به «مگاسیس» را در شهر کاراکاس پایتخت جمهوری بولیواری ونزوئلا افتتاح و راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فروشگاه «مگاسیس» با مساحتی بالغ بر 20 هزار متر مربع بیش از 2500 قلم انواع کالاهای کاملا ایرانی شامل مواد غذایی، پوشاک، مواد سلولزی، انواع شوینده‌ها، مواد پلاستیکی و یکبار مصرف، انواع آجیل و تنقلات، تراکتور و ... را جهت عرضه و فروش در خود جای داده است.

همزمان با افتتاح و شروع فعالیت فروشگاه «مگاسیس» درخواست‌های متنوعی از سوی تجار و بازرگانان این کشور جهت تأمین کالاهای ایرانی نظیر انواع مصالح ساختمانی، تجهیزات کشاورزی و معدنی، دارو، تجهیزات و لوازم پزشکی، خودروهای ارزان قیمت و قطعات یدکی مربوطه، تراکتور، باتری‌های خودرویی، ابزار یراق، شیرآلات و ... صورت گرفته که بر همین اساس سازمان اتکا از کلیه تولید و صادرکنندگان  ایرانی برای فروش کالا به سازمان اتکا و یا حضور مستقیم جهت عرضه در فروشگاه اتکا و یا ایجاد نمایندگی فروش محصولات خود دعوت به عمل می‌آورد.

گفتنی است فروش انواع کالاهای مصرفی و صنعتی ساخت ایران غالباً با ارزهای رایج بین‌المللی صورت می‌گیرد که انتظار می‌‌رود کلیه تولیدکنندگان با استفاده از فرصت تجاری و بازرگانی ایجادشده توسط سازمان اتکا ضمن اشتغال‌زایی و افزایش صادرات از درآمد ارزی و سودآوری قابل قبولی برخوردار گردند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران و مدیر عامل اتکا در این مراسم طی سخنانی با اشاره به روابط خوب دو کشور و سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه دو ملت، افتتاح این فروشگاه را اقدامی جهت مقابله با سیاست تروریسم اقتصادی آمریکا و حمایت از ملت ونزوئلا در دوره تشدید تحریم‌ها بیان کردند.

معاون وزیر خارجه ونزوئلا نیز در سخنانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت ونزوئلا تقدیر و افتتاح فروشگاه ایرانی را نشانه شکست سیاست‌های تحریمی آمریکا دانست.

انتهای پیام/

R1536/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت دفاع ایران ونزوئلا بیشتر بخوانید... ربیعی: اهمیتی به قانون‌گذاری‌های ضدایرانی نمی‌دهیم/درخواست ونزوئلا را در ارسال کالا بررسی می‌کنیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ربیعی: اهمیتی به قانون‌گذاری‌های ضدایرانی نمی‌دهیم/درخواست ونزوئلا را در ارسال کالا بررسی می‌کنیم واژه های کاربردی مرتبط وزارت دفاع ایران ونزوئلا پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ گزارش| موشک ناشناخته سپاه علیه سامانه شناخته‌شده آمریکا/ سپاه زدن کدام سامانه ضدموشکی را تمرین کرد؟ ۲ روحانی: پیش‌بینی می‌شود در دو هفته آینده آمار مبتلایان به کرونا کاهش پیدا کند ۳ رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت ۴ اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم(ص)۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می‌کنیم ۵ گفتگوی تاریخی با صمدی|چرا عربستان تصمیم به کشتار حجاج ایرانی گرفت؟ ۶ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: پرونده تحصیل دختر رئیس جمهور را بررسی می کنیم/ نیاز باشد کمیته تحقیق تشکیل می شود ۷ رئیس‌جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم ۸ اختصاصی/ دختر روحانی عضو هیئت علمی شهید بهشتی شد؟!/ مسئولان ذی‌ربط پاسخگو نیستند مهمترین اخبار سیاسی گفتگوی تاریخی با صمدی|چرا عربستان تصمیم به کشتار حجاج ایرانی گرفت؟ اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم(ص)۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می‌کنیم سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: پرونده تحصیل دختر رئیس جمهور را بررسی می کنیم/ نیاز باشد کمیته تحقیق تشکیل می شود برخی مشکلات ناشی از گره زدن معیشت مردم به برجام است/برخی به کدخدا بیشتر از توان داخلی اعتماد داشتند مهمترین اخبار تسنیم مهلت ۳ ماهه به مالکان واحدهای خالی برای فرار از پرداخت مالیات سنگین جدیدترین استفتاء رهبر انقلاب دربارۀ ذبح و قربانی جنگ سرد آمریکا و چین مسیر جریان های انرژی را تغییر می دهد دامنه تحریم فلزات ایران گسترش یافت پاسخ آیت الله سیستانی به استفتایی درباره نحوه برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در سایه کرونا درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت دفاع ایران ونزوئلا وزارت دفاع ایران ونزوئلا بررسی می کنیم سازمان اتکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد

قاسمعلی نیک‌پسند مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: این واحد پرورش قارچ به صورت صنعتی با سطح زیر کشت چهار هزار و ۸۰ مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۹۰ تن محصول فعال شده است.

وی افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۰ میلیارد ریال از محل خودیاری مجری هزینه شده است که از این طریق ۱۲ فرصت شغلی فراهم و در نخستین سال بهره برداری پنج دوره محصول قارچ تولید می‌شود.

قارچ محصولی زودبازده است که کشت آن به علت شاخص‌های اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه‌ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

گستره زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)