Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های بلژیکی از بازگشت ستاره ایرانی به شارلروا خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه کلوب بروژ و شارلروا برای تمدید قرارداد یک ساله کاوه رضایی توافق کردند.

به نقل از رسانه‌های بلژیکی چون Rtl و  nieuws365 ستاره ایرانی در فصل 2020-2021 بار دیگر به صورت قرضی برای شارلروا به میدان خواهد رفت.

کاوه رضایی فصل گذشته برای شارلروا به میدان رفت و درخشان ظاهر شد و توانست در 25 بازی 14 گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد رضایی با کلوب بروژ تا سال 2022 است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کاوه رضایی شارلوا تمدید قرارداد توافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییاتی از توافق آتش‌بس غزه؛ حماس برای پایـان جنگ چه چیزی را پذیرفت؟

«خلیل الحیه» نائب رئیس جنبش حماس جزئیاتی درباره پیشنهاد توافق آتش‌بس ارائه کرد و گفت: پیشنهادی که قطر و مصر به ما ارائه کردند، سه مرحله است که شامل خروج کامل [نظامیان صهیونیست]از غزه، بازگشت آوارگان و تبادل اسراست».

به گزارش فارس، الحیه با اشاره به اینکه تبادل اسرا نیز در سه مرحله انجام خواهد شد، ادامه داد: این طرح از نظر مراحل اجرایی با هم مرتبط است. در مرحله دوم، توقف عملیات‌های نظامی و خصمانه به صورت دائمی اعلام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر، توپ در زمین اسرائیل است، گفت: در این توافق به اهداف آتش‌بس، بازگشت آوارگان، امدادرسانی و توافق جدی تبادل اسرا دست یافتیم.

این مقام حماس با تأکید بر اینکه در روز نخست از مرحله اول، همه طرف‌ها باید به توقف موقت عملیات نظامی پابیند باشند، تصریح کرد: «بازگشت آوارگان، هیچ محدودیتی نخواهد داشت و این مسئله در توافق، به صورت واضح آمده است».

الحیه ادامه داد: «اسرائیل در مرحله نخست توافق، به مناطق مجاور داخل غزه عقب‌نشینی خواهد کرد. البته ما امتیاز‌هایی دادیم تا اینکه مسیر توقف این جنگ دیوانه‌وار باز شود و تبادل واقعی اسرا صورت گیرد».

وی با اشاره به اینکه هنوز زمانی برای اعلام موافقت اسرائیل، تعیین نشده است، گفت: ما منتظر پاسخ اسرائیل به موافقت با این پیشنهاد هستیم.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، ساعتی پیش در گفتگو با «محمد بن عبد الرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر، موافقت این جنبش را درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه به آنان ابلاغ کرد.

در پی تصمیم کابینه جنگی رژیم صهیونیستی برای آغاز تجاوز نظامی به شهر مرزی «رفح» در جنوب غزه، یک منبع در جنبش حماس ساعتی پیش خبر داده بود که مذاکرات غیر مستقیم با این رژیم را به حالت «تعلیق» درآورده است.

این منبع گفت که حماس پس از رایزنی با سایر گروه‌های مقاومت، تصمیم گرفت، این مذاکرات را به حالت تعلیق درآورد و به همین دلیل، بازگشت هیأت مذاکره کننده به قاهره هم به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه حماس منتظر نتایج تلاش‌های واسطه‌ها خواهد ماند، خبر داد: طرف مصری، با حماس تماس گرفته و خواستار عدم تنش نظامی و اعطای زمان برای مهار این بحران شده است.

مفاد جدید آتش‌بس در غزه 

خبرگزاری دانشجو نیز به نقل از روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت جزئیات توافق سه مرحله‌ای پیشنهاد شده به جنبش حماس را منتشر کرد. توافق مطرح شده سه مرحله‌ای بوده و ۱۲۴ روز طول خواهد کشید. پیش‌نویس توافق پیشنهاد شده شامل آزادی ۲۰ اسیر فلسطینی زن محکوم به حبس ابد در مقابل هر نظامی زن زنده صهیونیستی است.

مرحله اول:

۱- آتش بس ۴۰ روزه.

۲- آزادی ۳۳ اسیر صهیونیستی.

۳- آزادی ۸۰۰ اسیر فلسطینی.

۴- بازگشت مردم غزه به خانه‌های خود در شمال نوار غزه.

مرحله دوم:

۱- آتش بس ۴۲ روزه.

۲- بقیه اسرای صهیونیستی آزاد می‌شوند.

۳- اسرای فلسطینی آزاد می‌شوند.

مرحله سوم:

۱- آتش بس ۴۲ روزه.

۲- تمامی اجساد اسرای صهیونیستی مبادله می‌شوند.

۳- تمامی اجساد اسیران فلسطینی مبادله می‌شوند.

۴- خروج ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه

دیگر خبرها

  • جزییاتی از توافق آتش‌بس غزه؛ حماس برای پایـان جنگ چه چیزی را پذیرفت؟
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی