Web Analytics Made Easy - Statcounter

زی روبرتو بین سال های 1995 تا 2006 برای تیم ملی برزیل 84 بازی انجام داد و در این مدت با تعدادی از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال هم بازی بود.

یکی از بازیکنانی که در این مدت با زی روبرتو هم تیم بود، رونالدو نازاریو، ستاره سابق تیم های رئال مادرید و بارسلونا بود که با وجود نبوغ زیاد در دوران بازی، اما رویکرد کاملاً متفاوتی با زی روبرتو از لحاظ زندگی شخصی و حرفه ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، زی روبرتو در مصاحبه با TyC Sports گفت:

رونالدو دیوانه مهمانی و پارتی بود. او امروز به مهمانی می رفت و روز بعد به تمرینات می آمد و تقریباً بی خواب تمرین می کرد. باورنکردنی بود. مست می کرد، اما با اینحال روز بعد مثل یک هیولا تمرین می کرد. رونالدینیو هم در خانه شخصی خود یک دیسکو ساخته بود اما من ترجیح می دادم نروم.

زی روبرتو در سال 1997 به مدت 6 ماه راهی رئال مادرید شد اما خیلی در پایتخت اسپانیا دوام نیاورد و برای حضور در تیم ملی برزیل، مادرید را ترک کرد و به زادگاهش برگشت.

دوران حضور زی روبرتو در رئال مادرید

تعجب برانگیز بود. به بازیکنان نگاه می کردید، همگی با کت و شلوار... مجبور شدم برای خرید لباس به El Corte Ingles (یک مرکز خرید لوکس و مشهور در اسپانیا) بروم تا خجالت زده نشوم. فرناندو ردونو شبیه مدل ها بود. او بهترین هافبکی بود که کنارش بازی کرده بودم. بازی با پای چپ او خیلی با کلاس بود...

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زی روبرتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ ، بوندسلیگا آلمان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰ (فیلم)
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس