Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز،  گوگل سعی دارد فعالیت های مشتریان تبلیغاتی که کسب و کار مشکوکی دارند را محدود کند و در همین راستا قوانین خود را آپدیت کرده است. قوانین آپدیت شده گوگل از یکم سپتامبر اجرایی می شود.

طبق اطلاعات موجود، دو آپدیت در قوانین جدید گوگل انتشار اخبار جعلی درباره انتخابات ریاست جمهوری را کنترل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی گوگل در این باره می گوید: طی چند سال گذشته ما با هدف جلوگیری از دخالت های خارجی و هدف گرفتن افراد و همچنین افزایش شفافیت در انتخابات، قوانین امنیتی در خصوص تبلیغات سیاسی را وضع کردیم. امروز برای تقویت این تلاش ها قوانین مان را ارتقا دادیم تا از گسترش اطلاعات جعلی به وسیله تبلیغات جلوگیری کنیم. 

برهمین اساس،  قوانین جدید گوگل همکاری با مشتریان تبلیغاتی را منع کرده که نقش خود در انتشاراخبار جعلی سیاسی را پنهان می کنند. این آپدیت به گوگل اجازه می دهد اقداماتی علیه کل شبکه حساب های کاربری متصل به یکدیگر را انجام دهد.

دومین آپدید قوانین گوگل همکاری با مشتریان تبلیغاتی را منع می کند که اطلاعات را به شیوه غیر قانونی (از طریق هک یا دسترسی غیرمجاز به مخازن دیجیتالی) جمع آوری کرده اند تا مردم را برای کلیک روی تبلیغات فریب دهند.

پیش از این گوگل تبلیغات مربوط به ادعاهای خطرناک درباره جلوگیری و درمان کووید۱۹ را ممنوع کرده بود. اما قوانین جدید به طور وسیع تر نظریه های توطئه را در برمی گیرد.

کد خبر 4987748 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: گوگل تبلیغات گوگل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 اخبار جعلی ویروس کرونا تحقیقات علمی واکسن کرونا شرکت دانش بنیان فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری اینترنت گوگل فناوری فضایی ماهواره هوش مصنوعی ایالات متحده آمریکا نوآوری قوانین جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا