Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

مگر می شود 5 اشتباه فقط به ضرر نفت آبادان باشد؟

کاظم فرهانی، مربی نفت آبادان در کنفرانس خبری پس از بازی با انتقاد از اشتباهات داورهای علیه این تیم گفت: داور به ما گفت که من یک پنالتی برای شما گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون یک پنالتی گرفت، پس بقیه پنالتی‌ها را نباید اعلام می‌کرد؟ این جای تاسف دارد. ما به این امتیاز برای آسیایی شدن نیاز مبرم داشتیم. چه کسی جوابگوست؟ مگر می‌شود ۳ پنالتی اعلام نشود؟ حتی گلی هم که ما خوردیم خطا بود. ما می‌گوییم خطا جزئی از فوتبال است و داور هم اشتباه می‌کند و کسی منکرش نیست ولی چرا اشتباهات فقط به ضرر یک تیم است. ولی مگر می شود در یک بازی ۳ پنالتی اعلام نشود، گل سالم اعلام نشود و گل خورده ما هم اشتباه باشد؟ این اشتباه نیست. زمانی اشتباه است که بین دو تیم تقسیم شود. مگر می‌شود ۵ اشتباه فقط به ضرر صنعت نفت باشد؟ نمی دانم، شاید من اشتباه می‌کنم. از کارشناسان خواهش می‌کنم این بازی را خوب تحلیل کنند.

کار سراج به بیمارستان کشید

پس از پایان دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و شهر خودروی مشهد که به تساوی یک بر یک، بهنام سراج سرمربی میزبان دچار حمله عصبی و با آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) آبادان منتقل شد.
این در حالی بود که سراج در نشست خبری پیش از این دیدار گفته بود می خواهد حرف‌هایی را با رسانه ها در میان بگذارد.
سراج که به شدت اعتقاد داشت دریکی از صحنه‌ها مدافع شهر خودرو توپ را از درون دروازه بیرون کشیده است اعتراض شدیدی به داور مسابقه داشت و بسیار عصبانی به نظر می‌رسید.

بختیاری زاده: با ذهنیت برد هفته را سپری کرده بودیم

سهراب بختیاری زاده که تیمش سه امتیاز را در دقایق پایانی مقابل نفت آبادان از دست داد و بازی به نتیجه یک بر یک ختم شد، درباره بازی اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: می‌دانستیم که بازی سختی داریم. اولا بازی در آبادان برابر حریفی مثل صنعت بسیار شرایط را سخت‌تر می‌کند. نکته سوم هم اینکه نفت آبادان بازی‌های قبل خود را باخته بود و تلاش می‌کرد که در این دیدار پیروز شود اما ما هم با ذهنیت بردن تمام هفته‌ را سپری کردیم.

فرامرزی علیه اولین برد سهراب

سهراب بختیاری زاده تا کسب اولین پیروزی خود در دوران مربیگری‌اش در شهر خودرو فاصله چندانی نداشت اما بازهم اشتباه خط دفاعی متزلزل شهر خودرو باعث شد تا این پیروزی به تساوی بدل شود؛ اتفاقی که مشابه آن دو هفته قبل در جم و دیدار با پارس جنوبی رخ داده بود و برتری یک گله مشهدی‌ها به شکست دو بر یک بدل شده بود.

در بازی با پارس جنوبی جم، فرامرزی در موقعیت تک به تک از پشت مهاجم جم‌ها را زد تا با کارت قرمز از بازی اخراج شود و در دیدار با تراکتور غایب تیمش باشد؛ او امروز در بازگشت دوباره‌اش به ترکیب، دوباره علیه پیروزی یک گله تیمش بود و خطای پنالتی را روی جعفر سلمانی انجام داد تا عیسی آل کثیر گل تساوی را به ثمر برساند و سرمربی جنوبی مشهدی‌ها بازهم در کسب برد ناکام بماند.

صادقی: این برد تقدیم به حبیب کاشانی

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم سایپا پس از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی گفت: بازی نزدیکی بود. ماشین سازی با توجه به شرایط در جدول به دنبال کنترل و تک امتیاز بود. هدف ما سه امتیاز بود و خدا هم به ما کمک کرد. ما می دانستیم باید روی ضربات ایستگاهی به نتیجه برسیم و خوشبختانه به نتیجه رسیدیم.
وی ادامه داد: گلر ما موقعیت های خوبی را گرفت اما در نیمه دوم با تعویض هایی که داشتیم به نتیجه رسیدیم.
صادقی با اشاره به حمایت صورت گرفته گفت: جا دارد از اقای کاشانی نیز تشکر کنم. ایشان از زمانی که آمدند حمایت خوبی داشتند. این برد را به ایشان تقدیم می کنم و امیدوارم بتوانم در ادامه نیز این اعتماد را پاسخ بدهم.

سهرابیان؛ مدافعی در نقش مهاجم

در حالی‌که سایپا و ماشین سازی در آستانه یک تساوی دیگر بودند، آرمین سهرابیان مدافع جلو کشیده سایپایی‌ها توانست برای تیمش گلزنی کند؛ او که سه هفته قبل توانسته بود در دقیقه 97 برای سایپا در مشهد گلزنی کند و یک امتیاز حساس را از دیدار با شهر خودرو برای تیمش به دست آورد، امشب توانست با گلی سه امتیازی سایپایی‌ها را از منطقه خطر فراری دهد.

آرمین سهرابیان بود بعد از پرتاب اوت بلند و طی رفت برگشت چند باره توپ توانست ضربه نهایی را بزند و توپ را وارد دروازه ماشین سازی کند تا ستاره اول دوئل سایپا و ماشین سازی نام گیرد؛ این سومین گل مدافع سایپایی‌ها در لیگ نوزدهم بود که توانست وارد دروازه حامد لک کند.

الهامی: ناراحتی ام به خاطر هواداران تراکتور است

ساکت الهامی سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از تساوی با پیکان گفت: بازی همانطور که پیش بینی می‌کردیم خیلی سخت و حساس بود و شرایط جدول طوری بود که هر دو تیم برای سهمیه و بقا می‌جنگیدند. هرچه روال بازی جلوتر رفت ما بهتر شدیم و موقعیت خوبی ایجاد کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به آن چه می‌خواستیم برسیم. در بین نیمه با بچه ها صحبت کردیم و صاحب موقعیت هم شدیم در نیمه دوم و اگر به ثمر می‌نشست می‌توانستیم سه امتیاز بگیریم. از این ناراحتم که شرمنده هواداران شدیم اما در بازی های بعد همه باهم بازی دارند. این بازی می‌توانست جهش خوبی برایمان باشد اما فوتبال همین است، زیبایی اش همین است و نمی‌توانم از بچه هایم خرده بگیرم چون همه توانشان را گذاشتند و صاحب موقعیت شدیم اما نتوانستیم سه امتیاز بگیریم.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران صنعت نفت آبادان شهرخودرو سایپا ماشین سازی تراکتور پیکان کاظم فراهانی بهنام سراج سهراب بختیاری زاده محمدعلی فرامرزی حبیب کاشانی ساکت الهامی آرمین سهرابیان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران صنعت نفت آبادان شهرخودرو سایپا ماشین سازی تراکتور پیکان بهنام سراج سهراب بختیاری زاده حبیب کاشانی ساکت الهامی آرمین سهرابیان بختیاری زاده ماشین سازی نفت آبادان مگر می شود سه امتیاز شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی

به گزارش جام جم آنلاین، امیر شهرام ایرانی روز گذشته در حاشیه جشنواره فرهنگی و هنری روز ملی خلیج‌ فارس و رونمایی از پوستر روز ملی خلیج‌ فارس در محوطه برج آزادی در تهران، اظهار داشت:خلیج همیشه فارس نماد اقتدار ایران است، در شروع ٨ سال دفاع مقدس نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمتر ۶٧ روز توانست استیلای دریایی خود را به دشمن تحمیل و نیروهای بعثی را از صحنه حذف کند.

تامین امنیت شاهرگ اقتصادی کشور در خلیج‌ فارس

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در همان روزهای ابتدایی دفاع مقدس شاهرگ اقتصادی دشمن را قطع کردیم، اما شاهرگ اقتصادی خودمان را به صورت کامل و در امنیت و پابرجا نگه داشتیم به گونه‌ای که اقتصاد در جنگ به خوبی مدیریت شد و امنیت بنادر اصلی جنوب مانند بندر امام (ره) و بندر بوشهر و میدان نفتی جزیره خارک که اصلی‌ترین مرکز صادرات نفت ما بود، برقرار ماند و در نهایت شاهد پیروزی شیرینی بودیم که نیروهای مسلح به کشور و به مردم هدیه کردند.

«نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان از زمان دفاع مقدس تاکنون پله‌های اقتدار را طی کرده است و پیروزی جدید هم «وعده صادق» بود که به زودی هم نابودی رژیم منحوس صهیونسیتی صورت خواهد گرفت»

ایرانی گفت: امروز خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان است، البته بیشترین اسکورت‌های کشتی‌های ایران در مناطقی فرامرزی مانند خلیج عدن و اقیانوس اطلس که دشمنان نظام حضور دارند و تروریسم دریایی را تشکیل دادند اسکورت کشتی‌های خود را انجام می‌دهیم، اکنون دریانوردان و تجار ما در امنیت کامل فعالیت اقتصادی خود را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد