Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه مجلس برای نظارت بر اقدامات دولت در بحث مقابله با کرونا ورود جدی‌تری خواهد داشت، گفت: در موضوع کنکور نیز وزارت علوم و ستاد ملی مقابله با کرونا باید سریع‌تر تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

پروین صالحی‌مبارکه در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با تأکید بر اینکه تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا باید از سوی همه مسئولان و دستگاه‌های مختلف موردتوجه قرار بگیرد، اظهار کرد: رعایت دستورات این ستاد باهدف کاهش آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در موضوع برگزاری یا تعویق کنکور نیز باید منتظر اعلام نظر نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا باشیم، افزود: وقتی تعداد موارد ابتلا به کرونا در کشور افزایش می‌یابد یعنی جایی از زنجیره دچار مشکل شده؛ ازاین‌رو اعمال مجدد محدودیت‌ها می‌تواند کمک‌کننده باشد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شیوع این ویروس و ابتلا به آن جلوگیری کنند، تصریح کرد: متأسفانه بی‌توجهی برخی به رعایت بهداشت در شرایط فعلی مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده است.

صالحی‌مبارکه با بیان اینکه مسئولان اجرایی باید پاسخگوی چرایی عدم اعمال محدودیت‌ها برای مقابله با کرونا باشند، گفت: مجلس نیز به‌طور حتم پیگیر وضع محدودیت‌های جدید برای مقابله با کرونا خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه در بحث شیوع کرونا ما در اجرا با مشکل مواجه هستیم، افزود: بعد نظارتی مجلس برای رصد و نظارت اقدامات دولت در بحث مقابله با کرونا جدی‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در موضوع کنکور نیز وزارت علوم و ستاد ملی مقابله با کرونا باید سریع‌تر تصمیم نهایی را اتخاذ کنند، تصریح کرد: باید تمهیدات لازم برای برگزاری یا تعویق کنکور در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به دودستگی رخ‌داده در میان داوطلبان، گفت: برخی از داوطلبان آماده برگزاری آزمون بوده و برخی دیگر نیستند، ازاین‌رو برای پایان‌بخشی به این نوع اظهارات ستاد ملی مقابله با کرونا باید هر چه زودتر تصمیم‌گیری کرده و اطلاع‌رسانی کند.

انتهای پیام/4151/

منبع: آنا

کلیدواژه: دولت مجلس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرهنگیان تازه استخدام از ما خواستند تا پیگیر اقساطی شدن شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳ باشیم.

متن نامه ی شهروند خبرنگار ما با این شرح است: 
با سلام و تحیات الهی، خواهشمندم موضوع شهریه پودمان فرهنگبان ماده ۲۸ سال ۱۴۰۳ را بررسی نمایید، چون آقای وزیر به فرهنگیان تازه استخدام قول داده بودند که نصفی از شهریه را دولت و نصف دیگر آن را در زمان واریز حقوق به صورت قسطی از حقوق فرهنگیان کسر شود، متاسفانه در حالی که سه روز مانده به ثبت نام، اعلام کردند که باید تمام هزینه که مبلغی بالغ بر ۵۴۰۰۰۰۰ تومان را فرهنگیانی که پاییز ۱۴۰۳ باید سر کلاس حاضر شوند، بپردازند، لطفا پیگیری نمایید.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس