Web Analytics Made Easy - Statcounter

خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی به خبرنگار مهر گفت: سی و چهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از ۲۸ مرداد تا سوم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. برگزاری این نمایشگاه را به مجری داخلی یعنی یکی از شرکت‌هایی که تجربه برگزاری نمایشگاه را دارد سپرده ایم این شرکت در فراخوان ما برای برگزاری نمایشگاه شرکت کرد و انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ممنوعیت تجمعات به دلیل شیوع کرونا گفت: ما مجبور هستیم تا تدارک نمایشگاه ملی صنایع دستی را در موعد مقرر خود ببینیم ولی تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم اگر اجازه برگزاری ندهند ما هم برگزار نمی‌کنیم با این وجود تا آن زمان کارهای مربوط به این نمایشگاه را باید انجام دهیم هنرمندان صنایع دستی از اجاره غرفه‌ها در نمایشگاه استقبال خوبی کرده اند چون مدتها فروشی نداشتند. همچنان که ۷۰۰ متر مربع از این نمایشگاه تا کنون اجاره داده شده است. سالن‌ها را گرفته‌ایم و با اداره‌های میراث فرهنگی در استان‌ها هماهنگی لازم انجام شد. قطعاً باید این نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود به همین منظور تدارکات لازم برای این کار انجام و هزینه‌های آن نیز پرداخت شده است. الان هم یک نمایشگاه در محل دائمی در حال برگزاری است. ستاد نمایشگاه‌ها پروتکل‌های مفصلی را برای برگزاری اعلام کرده است و ما هم باید آن را اجرا کنیم.

نیکزادفر گفت: ما اکنون برگزاری نمایشگاه گردشگری بهمن ماه را هم واگذار کرده ایم منتها به سازمان توسعه تجارت پیشنهاد دادیم زمان نمایشگاه تغییر کند چون هر سال در ایام ۲۲ بهمن برگزار می‌شد و تحت الشعاع برنامه‌های این هفته قرار می‌گرفت به همین دلیل خواستیم تا این نمایشگاه یکم تا پنجم بهمن ماه برگزار شود.

سال گذشته سی و دومین دوره نمایشگاه از سوم شهریور ماه برگزار شده بود و سی و سومین دور آن نیز با نمایشگاه بین المللی گردشگری در بهمن ماه ادغام شد.

کد خبر 4986619 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی نمایشگاه هنری ترجمه ادبیات جهان تازه های نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویروس کرونا گردشگری ادبیات کودک و نوجوان تجدید چاپ بازار نشر ادبیات داستانی رمان ایرانی کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو

 وحیده رخشانی اظهار داشت: ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۴ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. 

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این نمایشگاه علاوه بر موارد صادراتی، صنایع‌دستی و گردشگری استان نیز معرفی و در معرض نمایش قرار دارد که غرفه اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان در سالن ۲۵ پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان است. 

وی افزود: در این نمایشگاه ۲ تعاونی صنایع‌دستی "دوچ بلوچ" از زاهدان و تعاونی "دست هنر مکران" از چابهار هم حضور پیدا کرده‌اند و گروه هنری "اسپیدژ" برای اولین بار سوزن‌دوزی بر روی چوب را ارائه میدهد که مورد استقبال بازدیدکنندگان نیز قرار گرفته است. در این نمایشگاه پرچم‌های خامه‌دوزی سیستان به بازدید کنندگان هدیه داده می‌شود که طرفداران زیادی دارد. 

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس