Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان این‌که "دولت موظف به پرداخت فوری حقوق معوقه کارگران نیشکر هفت‌تپه است" گفت: در مسئله واگذاری این مجموعه تولیدی، روند به‌درستی طی نشده و مالک اهلیت لازم را ندارد و باید روند بازپس‌گیری پیگیری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش، علی خضریان پیش از ظهر امروز در جمع کارگران "نیشکر هفت تپه" اظهار داشت: مجموعه نیشکر یکی از مجموعه‌های مهم اقتصادی کشور است که حتی در دوران دفاع مقدس تولیدش متوقف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شرکت به دلیل اقدامات شائبه‌دار که از سال 78 رقم خورده، دچار مشکلات زیادی شده است. یکی از ضربه‌های مهلک به این مجموعه پس از آزادسازی واردات شکر وارد آمده است که این اقدام، تولید این مجموعه را تحت‌الشعاع قرار داد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تغییر جایگاه این مجموعه تولیدی از وزارت جهادکشاورزی به وزرات صمت دیگر ضربه‌ای است که تولید این مجموعه را با آسیب روبرو ساخت.

وی ادامه داد: مهلک‌ترین ضربه به این مجموعه تولیدی، سال 94 پس از خصوصی‌سازی رخ داده است. بررسی‌های نشان می‌دهد نه رقم اصلی فروش از سوی خریدار پرداخت شده و نه روند خصوصی‌سازی درست بوده است.

اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس پای درد دل کارگران "نیشکر هفت‌تپه" نشستندنمایندگان کارگران "نیشکر هفت‌تپه" به کمیسیون اصل 90 مجلس می‌روند

خضریان تصریح کرد: بیش از یک هزار تجمع پس از خصوصی‌سازی در این مجموعه رخ داده که نشان می‌دهد خریدار اهلیت لازم را نداشته است.

وی بیان داشت: مجلس لازم است در دو گام به این مسئله ورود کند؛ در گام اول و فوری باید دولت را مجبور به پرداخت معوقات این کارگران کند.

این نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در گام دوم باید مسئله واگذاری این مجموعه و بازپس‌گیری آن از مجموعه مدیریتی فعلی را پیگیری کند؛ زیرا این مجموعه اهلیت لازم را نداشته است.

وی بیان داشت: علاوه بر کاهش تولید ما نگران تغییر کاربری در این مجموعه هستیم؛ بسیاری از زمین‌های کشاورزی این مجموعه تغییر کاربری داده شده است.

انتهای پیام/341/س

R41468/P/S6,57/CT1 بیشتر بخوانید... سفر مجدد نمایندگان مجلس به شوش برای بررسی وضعیت کارگران هفت تپه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سفر مجدد نمایندگان مجلس به شوش برای بررسی وضعیت کارگران هفت تپه پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ گزارش ویدئویی|گرانی افسارگسیخته در کردستان / سفره‌های مردم روز به روز خالی‌تر می‌شود / مقصر اصلی ‌کیست؟ ۶ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۷ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۸ معاون وزیر راه: پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه ‌تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شود + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| مدافع حرمی که جان فدای سلامت مردم شد / ‌شهید فرزانه به آرزوی شهادت در بیمارستان رسید عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: به اسم خصوصی‌سازی هفت تپه را تاراج کردند / موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تعرض ‌جنگنده‌ها ‌راهزنی هوایی بود / دستگاه قضایی ‌علیه آمریکا اعلام جرم کند مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیات دولت در تصویب ۲ خط / آقای رئیس جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزار تومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گفتگوی رؤسای جمهور ایران و عراق| تأکید روحانی بر لزوم تلاش برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیشکر هفت تپه کمیسیون اصل خصوصی سازی برای حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، در دیدار صبح امروز کارگران با رهبر انقلاب جمعی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه هم حضور دارند. نوشته خاص در دستان یکی از کارگران را ببینید.

کد خبر 846874 منبع: مهر برچسب‌ها کارگران خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس