Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به گذشت کمتر از سه ماه از آغاز فعالیت رسمی مجلس یازدهم گفت: مجلس در این مدت علاوه بر تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در کمترین زمان، چهارده طرح اقتصادی که مبتنی بر مطالبات مردمی بوده را ارائه کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از جمعیت عدالت و پیشرفت آذربایجان شرقی، روح الله متفکرآزاد در جلسه شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به گذشت کمتر از سه ماه از آغاز فعالیت رسمی مجلس یازدهم اظهارداشت: مجلس در این مدت علاوه بر تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در کمترین زمان، چهارده طرح اقتصادی که مبتنی بر مطالبات مردمی بوده را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح‌هایی مانند مدیریت تعارض منافع، شفافیت آرای نمایندگان، سوت زنی مقابله با فساد و مالیات بر خانه‌های خالی از جمله طرح‌های هستند که مبتنی بر نظارت تقینی انقلابی در مجلس در حال بررسی هستند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به دعوت از وزرای اقتصادی دولت در اولین روزهای آغاز به کار مجلس گفت: مبنای حرکت مجلس کارایی و کارآمدی است و برای تحقق آن باید به غنای محتوای آن کمک شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی می‌تواند در تامین محتوای،  پشتوانه فکری و ایده و غنا بخشیدن به آن به مجلس کمک کند.

وی با اشاره به لزوم ارتباط مستمر با مراکز علمی و فکری جامعه گفت: در راستای تسریع در حل مشکلات حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو هفته آینده مجمع نمایندگان تبریز برای اولین بار تشکیل خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت : تلاش می‌کنیم هم در مجمع نمایندگان استان و هم مجمع نمایندگان تبریز بر مبنای اولویت‌ها و نیازهای اساسی مردم منطقه حرکت کنیم.

طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از 4 دهک کم‌درآمد‌نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: 26 میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلمنماینده مردم همدان در مجلس خبرگان: عاشورا فرزند غدیر است

 به گزارش تسنیم، در این نشست که مسولان کمیته‌های تخصصی جمعیت پیشرفت و عدالت استان آذربایجان شرقی حضور داشتند، سید سجاد سیفی دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در آذربایجان شرقی گفت: این جمعیت بر مبنای حمایت و تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلاش می کند ارتباط مستمر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشد.

وی افزود: از دیدگاه جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی مهمترین موضوع توجه به نیازهای مردم و در اولویت قرار گرفتن آن است.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: کمیته‌های تخصصی جمعیت تلاش می‌کنند با همفکری اقشار مختلف مردم محتوای مناسب در راستای حل مشکلات مردم تولید کنند.

سیفی با اشاره به نگاه راهبردی و جامع جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی به حل مشکلات مردم گفت: تشخیص نیاز و حل آن به بهترین شکل ممکن، فرهنگ کارآمدی را در جامعه حاکم می کند.

به گزارش تسنیم، در این دیدار هریک از مسولان کمیته‌های تخصصی جمعیت پیشرفت و عدالت استان آذربایجان شرقی به طرح دیدگاه‌های خود در حوزه‌های تخصصی پرداختند.

انتهای پیام /111/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ گزارش ویدئویی|گرانی افسارگسیخته در کردستان / سفره‌های مردم روز به روز خالی‌تر می‌شود / مقصر اصلی ‌کیست؟ ۶ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۷ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۸ معاون وزیر راه: پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه ‌تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شود + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| مدافع حرمی که جان فدای سلامت مردم شد / ‌شهید فرزانه به آرزوی شهادت در بیمارستان رسید عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: به اسم خصوصی‌سازی "هفت‌تپه" را تاراج کردند/ موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تعرض ‌جنگنده‌ها ‌راهزنی هوایی بود / دستگاه قضایی ‌علیه آمریکا اعلام جرم کند مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گفتگوی رؤسای جمهور ایران و عراق| تأکید روحانی بر لزوم تلاش برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی مجلس شورای اسلامی آذربایجان شرقی برای حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت به هیچ وجه به موضوع ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی‌های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح‌ها و لوایح بگذارند. آن‌ها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت‌تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می‌توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی‌کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره‌های قبل دولت‌ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کار‌های اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • ابهامات خط و نشان ارزی در دقیقه ۹۰ مجلس یازدهم
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند