Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از اجرای طرح ساماندهی خاک و نخاله های ساختمانی خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح مالکان ماشین آلات حمل نخاله های ساختمانی جهت مجوز فعالیت از 11 الی 23 مرداد ماه سالجاری نسبت به تشکیل پرونده و دریافت کد فعالیت اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیروان غفوری رییس سازمان  مدیریت پسماند شهرداری سنندج اظهار داشت: یکی از مشکلات سطح شهر که باعث از بین رفتن تنظیف سیمای شهری می شود، تخلیه و دپو غیرمجاز خاک و ضایعات  ساختمانی در معابر فرعی و ورودی های سطح شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس سیروان غفوری گفت: سایت دفن زباله واقع در "کیلک" تخلیه خاک و نخاله در نظر گرفته شده که متاسفانه برخی از ماشین آلات حمل نخاله های ساختمانی به جای تخلیه در این سایت در مکان های غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک و نخاله های ساختمانی می کنند.

وی گفت: در راستای رفع مشکلات نخاله های دپو شده ساختمانی در معابر سطح شهر این سازمان نسبت  به واگذاری بحث ساماندهی خاک و نخاله ساختمانی، به پیمانکار واگذار شد.

وی بیان کرد: پیمانکار اجرای این طرح موظف است به صورت شبانه روزی در سطح شهر نظارت داشته باشد تا ماشین آلات حمل  خاک و نخاله به صورت غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک و نخاله در معابر ننمایند.

وی اعلام کرد: کلیه ادارات دولتی ، پیمانکاران  ساختمانی، تاسیساتی و راهسازی مالکان ماشین آلات حمل خاک و نخاله های ساختمانی ( کامیون، کامیونت، وانت، بیل مکانیکی و لودر ) باید جهت مجوز فعالیت به منظور کنترل و ساماندهی ماشین آلات حمل و برداشت نخاله‌های ساختمانی و عمرانی ثبت نام کنند.

غفوری خاطر نشان کرد: مالکان ماشین آلات نخاله های ساختمانی و عمرانی از 11تا 23 مرداد ماه سالجاری به سازمان پسماند واقع درخیابان امام (ره ) روبری اداره کمرگ مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام و کد مجوز فعالیت حمل خاک و نخاله را دریافت نمایند.

وی تصریح کرد: ماشین آلاتی که ثبت نام نکنند و کد فعالیت اخذ ننمایند اجازه فعالیت و حمل خاک و نخاله ساختمانی را نخواهند داشت.

وی گفت: کسانی که به صورت غیرمجاز و شبانه اقدام به تخلیه خاک و نخاله در معابر نمایند نیز پس از مستندسازی توسط پیمانکار و ارجاع به راهنمایی و رانندگی بار اول جریمه و به  در صورت تکرار خودرو آنها توقیف و اعمال قانون خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از شهروندان هم در خواست نمود: در صورت مشاهد تخلیه نخاله ساختمانی در معابر شهری  ضمن یادداشت شماره پلاک خودرو و در صورت امکان عکس از تخلیه غیر مجاز گرفته و با شماره تماس 5 - 33176603  مراتب را اطلاع دهید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج نخاله های ساختمانی تخلیه خاک و نخاله نخاله ساختمانی ماشین آلات حمل سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملک حسینی بعدازظهر سه شنبه در بازدید از پارکینگ های دستگاههای اجرایی افزود: دستگاهها آمادگی لازم برای ترخیص این خودروها از سوی مالکان را داشته باشند و مالکان نیز باید خودروهای خود را پیگیری کنند چرا که در پارکینگ ها دچار فرسودگی می شوند.

وی با بیان اینکه خودروها به دلایل متعددی همچون تصادف و آتش سوزی به پارکینگ منتقل شده اند، گفت: با مالکان همکاری لازم جهت ترخیص انجام می شود و اگر خودرویی خلافی داشت به صورت قسطی قابل پرداخت است.

ملک حسینی اظهار داشت: اگر مالکی برای ترخیص بعد از یک ماه مراجعه نکرد طبق دستور قضایی خودرو به مزایده گذاشته خواهد شد و برابر نرخ کارشناس در صورت مراجعه مالک وجه پرداخت خواهد شد.

وی افزود: به دستور رئیس قوه قضائیه وسایل نقلیه نباید به مدت طولانی در توقیف به سر ببرد و پارکینگ دستگاه‌های متولی هر چه سریعتر ساماندهی شود.

کد خبر 6093416

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند