Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@07:44:05 GMT

دبیرخانه دین‌پژوهان کشور پژوهشگر می‌پذیرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۲۵۰۴

دبیرخانه دین‌پژوهان کشور پژوهشگر می‌پذیرد

دبیرخانه دین‌پژوهان کشور برای تکمیل گروه‌های پژوهشگری و داوری پژوهش‌ها و پایان نامه‌های دینی از اساتید و پژوهشگران خواسته تا رزومه علمی خود را به این دبیرخانه ارسال کنند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دبیرخانۀ دین‌پژوهان کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع اساتید سطوح عالی، محققین و پژوهشگران علوم اسلامی حوزه و دانشگاه می‌رساند شورای دین‌پژوهان کشور به منظور نوسازی دبیرخانه دین‌پژوهان و تکمیل گروه‌های پژوهشگری و داوری پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دینی، از صاحبان کرسی‌های تدریس تخصصی و آثار پژوهشی و نظریه‌پردازان حوزه و دانشگاه دعوت می‌‌کند تا در صورت تمایل به عضویت در گروه‌های پژوهشی دبیرخانه دین‌پژوهان، رزومه علمی، شماره تماس خویش را به ایمیل info@dinpajoohan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com ارسال کنند تا در صورت موافقت شورای دین پژوهان کشور، به عضویت در آمده و در گروه‌ها و همکاری‌های علمی دعوت شوند.

گروه‌های 9 گانه دبیرخانه دین‌پژوهان عبارتند از:

1. اخلاق و عرفان 6. تاریخ وسیره

2. علوم اجتماعی 7. علوم حدیث

3. علوم سیاسی 8. علوم قرآنی

4. فقه و حقوق 9. فلسفه و کلام و عقاید

5. علوم تربیتی

طرح‌ها و فعالیت‌های اجرایی دوازده‌گانه مصوب و در دست اقدام دبیرخانه دین‌پژوهان کشور عبارتند از:

1. بررسی و ارزیابی آثار و خروجی 117 عنوان کنگره‌ها و همایش‌ها و جشنواره‌های دینی 5 سال اخیر

2. بررسی و ارزیابی کتب دینی، علوم اسلامی و علوم انسانی منتشره در 5 سال اخیر.

3. ارزیابی و بررسی پایان‌نامه‌های دینی، مقاطع عالی حوزه و نقد علمی آنها.

4. ارزیابی و بررسی دایرة‌المعارف‌ها و دانش‌نامه‌های دینی و نقد علمی آنها.

5. ارزیابی و بررسی کتب دینی مقاطع مختلف آموزشی و نقد و تحلیل محتوای آنها.

6. ارزیابی و بررسی نشریات دینی و قرآنی، چاپ قرآن‌ها و کتب دعا و نقد و تحلیل محتوای آنها.

7. ارزیابی و بررسی پژوهش‌های تاریخی و کلامی و فلسفی و طرح‌نامه‌های پژوهش‌های دینی مراکز مختلف در 5 سال اخیر و آسیب‌شناسی آنها.

8. ارزیابی و بررسی فهرستگان نسخ خطی و کتاب‌شناسی نسخ خطی.

9. ارزیابی و بررسی فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های دینی و قرآنی تلویزیون و سینما و شبکه خانگی در 5 سال اخیر.

10. ارزیابی و بررسی مؤسسات و مراکز و پایگاه‌های علمی و پژوهشی اینترنتی حوزه دین و تبیین نقاط قوت و ضعف فضای مجازی.

11. اولویت دادن به همین موضوعات در نشست‌های علمی و کنگره‌ها و آئین تجلیل دین‌پژوهان و پایان‌نامه‌ها با مشارکت مراکز ذی‌ربط.

12. برگزاری کنگره‌های ملی و بین‌المللی دین‌پژوهان و مراسم انتخاب و معرفی و تجلیل پژوهشگران و پژوهش‌های برتر دینی.

ارتباط و تماس با دبیرخانه: قم، 45 متری عمار یاسر، بین کوچه 6 و 4، روبروی بانک مسکن، پلاک 90، صندوق پستی:

3713775141

لفن دبیرخانه: 37756092-02537713773- فکس: 02537713774 تلفن همراه: 09121056725-09192530250

www.dinpajoohan.com

infi@dinpajoohan.com

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اهل بیت علیهم السلام بیشتر بخوانید... آیا هنوز باور داریم روضه و اشک بر امام حسین(ع) شفاء است؟ / شعائر حسینی تعطیل‌شدنی نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آیا هنوز باور داریم روضه و اشک بر امام حسین(ع) شفاء است؟ / شعائر حسینی تعطیل‌شدنی نیست واژه های کاربردی مرتبط اهل بیت علیهم السلام پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ واکنش مداحان به سخنان رهبر انقلاب درباره عزاداری محرم/ فرمایش رهبری فصل‌الخطاب است ۲ نمایش خانگی| منطق «سرمایه و بیزینس» به نمایش خانگی جهت می‌دهد/ با «خلع ید» وزارت ارشاد به جای اصلاح محتوا و نظارت مخالفم ۳ نصر۶؛ پاسخ ارتش به شرارت های آمریکا در خلیج فارس و نابودی رویای «سیف سعد» صدام ۴ به بهانه روز ملی صداوسیما| رادیو و تلویزیون چقدر تا دانشگاهی شدن فاصله دارد؟ ۵ پیام کانون مداحان و شاعران آیینی کشور: "مطیع امر رهبریم" ۶ وسعت جنایات منافقین در سال ۶۷؛ از کودک ۳ ساله تا پیرمرد ۹۰ ساله ۷ ۳۶۵ روز از فراغِ "نورالذاکرین" گذشت/ بغضی که در گلوی عاشقان سیدالشهدا(ع) ماندگار شد ۸ هومن برق‌نورد و بهنوش بختیاری به "دادِستان" پیوستند+ اولین تصاویر مهمترین اخبار فرهنگی تحلیلی بر وضعیت فعلی و آتی کاغذ/ آیا قیمت کاغذ تحریر ۳۰ درصد حباب منفی دارد؟ نوروزی: تأمین امکانات بهداشتی هزینه‌بردار است/ سازمان تبلیغات هزینه اعزام مبلّغ را به هیئت‌ها بدهد نمایش خانگی| منطق «سرمایه و بیزینس» به نمایش خانگی جهت می‌دهد/ با «خلع ید» وزارت ارشاد به جای اصلاح محتوا و نظارت مخالفم حسینی: نقاشی قهوه‌خانه‌ای در دانشگاه‌های هنر ما جایگاهی ندارد/ طالعی‌نیا: گالری‌داری در «مافیا» و «بیزینس» غرق شده است مهمترین اخبار تسنیم طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ سرکرده گروه تروریستی تندر در دستان وزارت اطلاعات/ آشنایی با گروهک تندر لبنان| میشل عون: به دفاع از کشور و حاکمیتمان پایبندیم/ تا زمان نجات لبنان تسلیم نمی‌شوم مقام سابق آمریکایی: ما در آمریکا با بحران حقوق بشر مواجه‌ هستیم تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل بیت علیهم السلام اهل بیت علیهم السلام دبیرخانه دین پژوهان ارزیابی و بررسی دین پژوهان کشور پایان نامه ها نامه های دینی نمایش خانگی پژوهش ها سال اخیر گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: دکتر فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. 

او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 
در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»